საკმაოდ გავრცელებული პრაქტიკაა. პრობლემა ისაა, რომ ასეთი ბლოგები იშვიათად სარგებლობს პოპულარობით. ამიტომ კომპანიამ უნდა უზრუნველყოს საინტერესო და რეგულარულად განახლებადი შინაარსი, მუდმივად მიიპყროს ბლოგერების ყურადღება. მაგალითად, რძის კომპანია ქმნის ბლოგს, რომლის თემებია - ჯანმრთელი კვება, ძუძუთი კვება, დედათა ჯანმრთელობა. ამ თემების განხილვაში მრავალი დაინტერესებული ადამიანი მონაწილეობს და ძალაუნებურად ეცნობა კომპანიას და მის შეთავაზებას. ისინი რძის და რძის ნაწარმის პოტენციური მყიდველები არიან.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 2(11),- [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი],- ISSN 1512-4487,- თებერვალი, 2008