ბლოგერი ეხმარება ადამიანებს, შექმნან ჯგუფები და საერთო ინტერესების გარშემო გაერთიანდნენ. ხშირად ასეთი ადამიანები რამდენიმე სოციალურ ქსელს შორის არსებული ერთადერთი კავშირია. კომპანიებში ამგვარ ფუნქციას PR განყოფილება ასრულებს, ხოლო ბლოგერის გამოყენება ახალი მომხმარებლის მოზიდვას და ახალი შესაძლებლობების შექმნას ეხმარება. ასეთი ბლოგერები ხშირად „სეილსმენებად“ განიხილებიან, რადგან მათ კომპანიის იდეები მომხმარებლთა ფართო წრესთან მიაქვთ.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 2(11),- [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი],- ISSN 1512-4487,- თებერვალი, 2008