სხვაობა კლიენტის სასიცოცხლო ციკლის პერიოდში მიღებულ შემოსავალსა და მის მოზიდვაზე, მომსახურებასა და შენარჩუნებაზე გაწეულ ხარჯს შორის. რადგან კომპანიასა და კლიენტს შორის ურთიერთობა შეიძლება რამდენიმე წელს გაგრძელდეს, შესაბამისად, ამ მაჩვენებლის გამოთვლისას მხედველობაში უნდა იქნას მიღებული ფულის ღირებულება დროში. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, უნდა მოხდეს მომავალი შემოსავლებისა და ხარჯების დისკონტირება, რათა დავადგინოთ მომავალი ფულადი სახსრების ნაკადის წმინდა დღევანდელი ღირებულება. კომპანიის თითოეული კლიენტის სასიცოცხლო დროის ღირებულებათა ჯამი კლიენტის კაპიტალს (customer equity) წარმოადგენს.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 3 (12), - [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი], - ISSN 1512-4487,- მარტი, 2008