1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

პა პე პი პლ პნ პო პრ პტ პუ
პრა პრე პრი პრო პრუ

პროდუქტის ასოცირება

რეკლამაში ხშირად იყენებენ პროდუქტის დაწყვილებას პოზიტიურ სტიმულთან, რათა სასურველი ასოციაცია გამოიწვიონ. ასეთ სტიმულად შეიძლება გამოყენებულ იქნას მუსიკა, იუმორი, გამოსახულება და სხვა.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 5, - [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი], - ISSN 1512-4487,- ივლისი, 2007
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9