ტომას გედის თანახმად, ყველა ბრენდს 4 განზომილება აქვს: ფუნქციონალური, სოციალური, მენტალური და სულიერი. ყოველი მათგანი მჭიდროდ არის დაკავშირებული მომხმარებლის აღქმასთან. საერთო ჯამში, თითოეული ჩვენგანისათვის, სამყარო სხვა არაფერია, თუ არა გარემო, რომელსაც აღვიქვამთ და ეჭვი, რომ შესაძლოა, არსებობს კიდევ რაღაც სხვა, რაც ჩვენი აღქმის მიღმაა.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 6, - [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი], - ISSN 1512-4487,- სექტმბერი, 2007