1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

WA WB WF WH WI WM WO WS WT WW
WOR

ხმის გავრცელება

E. Word of Mouth
ქართულ ენაზე ყველაზე მეტად „ხმის გავრცელება” შეესატყვისება. ამა თუ იმ პროდუქტის ან სერვისის ყიდვის შესახებ გადაწყვეტილების მიღებისას ოჯახის წევრების, ახლობლების, თანამშრომლებისა და ავტორიტეტული პირების აზრს დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებთ. ისინი ხომ საკუთარ გამოცდილებას ეყრდნობიან, მათ არც კომერციული ინტერესი აქვთ და არც რაიმეს გაყიდვას ცდილობენ. ამიტომ, მათი მოსაზრება უფრო ობიექტურად და დამაჯერებლად მიგვაჩნია.

ინგლისური ტერმინი, ამა თუ იმ პროდუქტის ან სერვისის ყიდვის შესახებ გადაწყვეტილების მიღებისას ოჯახის წევრების, ახლობლების, თანამშრომლებისა და ავტორიტეტული პირების აზრის დიდი მნიშვნელობის მინიჭება.

Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები № 6, - [რედაქტორი: ამირან ბაბუნაშვილი], - ISSN 1512-4487,- სექტმბერი, 2007
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9