1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

BA BC BD BE BL BO BP BR BS BU BV
BLA BLE

Blended Learning

ელექტრონული სწავლის შემადგენელ მეთოდთაგან არქიტექტურული განათლების სფეროში შერეული ფორმა, რომელიც გულისხმობს მომხმარებლის მიერ გარკვეული მასალის დამოუკიდებლად ათვისებას კომპიუტერთან ინტერაქტიური მუშაობის შედეგად (არა აქვს მნიშვნელობა იღებს სტუდენტი მასალას დისტანციურად, თუ იმყოფება საკლასო ოთახში) და გარკვეულ ეტაპებზე, ან საჭიროებისამებრ პედაგოგსა და მოსწავლეებს შორის პირდაპირი (ცოცხალი) საკლასო ურთიერთობის ორგანიზებას. ნებისმიერ შემთხვევაში უმთავრეს ამოცანას წარმოადგენს ელექტრონული სასწავლო კონტენტის ჩამოყალიბება. მისი საშუალებით უპრობლემოდ შეიძლება ასინქრონული ან სინქრონული დისტანციური სწავლების ორგანიზებაც.
Source: ინტელექტუალი №8, - [სარედაქციო კოლეგია: თამაზ გამყრელიძე, არჩილ მოწონელიძე, არჩილ ფრანგიშვილი, ქეთი ქოქრაშვილი, გელა ყიფიანი, სერგო თოფურია, ნუგზარ წერეთელი, ვანო ჭიაურელი, კარლო ღურწკაია, თემურ ჯაგოდნიშვილი, გოგი ფანცუალაია, ვაჟა პაპასკირი, თენგიზ წივწივაძე, რეზო კლდიაშვილი, ლევან კლიმიაშვილი, ლალი ღოღელიანი, ნუგზარ სიხარულიძე], - © საქართველოს ახალგაზრდა მეცნიერთა საზოგადოებრივი აკადემია. - თბილისი 2009. - ISSN 1512-2530
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9