როდესაც ფირმა ცდილობს მისი დანახარჯები იყოს კონკურენტებზე დაბალი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. ეს მიდგომა ეყრდნობა მწარმოებლურობას და დაკავშირებულია გამოცდილების ეფექტის არსებობასთან. გულისხმობს დანახარჯებზე მუდმივ კონტროლს, ახალი საქონლის წარმოების დაგეგმვისა და გასაღების ხარჯების შემცირებას, საწარმოო სიმძლავრეების ისეთ განლაგებას, რომ ათვისებულ იქნეს მსოფლიოს სხვადასხვა ნაწილში რესურსების, სამუშაო ძალის კვალიფიკაციის, ეკონომიკური პირობების განსხვავებიდან გამომდინარე უპირატესობები.
Source: ბიზნესი და კანონმდებლობა – [რედ.იური პაპასქუა], №17.2008