ბიზნესი, რომელიც ეწევა ორი ან მეტი სახის მომსახურებას (მაგალითად, ტრანსპორტირება, თავშესაფარი, კვება, გამასპინძლება, ღირსშესანიშნაობების დათვალიერება) და ყიდის მომსახურების პაკეტს მთლიანი პროდუქტის სახით (რომელსაც პაკეტურ ტურნეებსაც უწოდებენ) მაღალ ფასად ტურისტული სააგენტოების საშუალებით, ან პირდაპირ მომხმარებლებზე. პაკეტური ტურნეს კომპონენტები შეიძლება წინასწარ იყოს შეთანხმებული ან დაიგეგმოს ვიზიტორის სურვილისამებრ.
Source: ანგარიში საქართველოს ტურისტული პოტენციალის შესახებ: - თბ. საქართველოს ახალგაზრდა ეკონომისტთა ასოციაცია; 2005. – გვ. 69