აღნიშნული გულისხმობს საწარმოო კომერციულ საიდუმლო ინფორმაციას, რომელშიც მოიაზრება არა სახელმწიფო საიდუმლო ინფორმაცია, არამედ საწარმოო საიდუმლოებანი, რაც დაკავშირებულია საქონლის წარმოებასთან, ტექნოლოგიასთან, ფრენშაიზინგის მეთოდის გამოყენებით ბიზნესის წარმართვასთან, ფინანსებთან, რომელთა გამჟღავნებამ და/ან გადაცემამ შეიძლება უდიდესი ზიანი მიაყენოს ფრენშაიზის გამცემ საწარმოს. ამიტომ განსაკუთრებული სიფრთხილე მართებს ამ უკანასკნელს ფრენშაიზის მიმღები მხარის არჩევისას.
Source: ინტელექტუალი. საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი № 15, – რედაქტორი:გიორგი მადუაშვილი, – თბილისი, – 2011
მეცნიერულ-ტექნიკური, საწარმოო-ტექნოლოგიური, მმართველობითი (მენეჯმენტის), ფინანსურ-ეკონომიკური, კომერციული ხასიათის ცოდნის, აგრეთვე მათი პრაქტიკაში გამოყენების გამოცდილების ერთობლიობა, რომლებიც ჯერ კიდევ არ გამხდარა საერთო საკუთრებად და წარმოადგენს სიახლეს.
Source: მენეჯმენტის საფუძვლები: [სახელმძღვ. უმაღლ. სასწ. სტუდ.] / გიორგი შუბლაძე, ბაბულია მღებრიშვილი, ფიქრია წოწკოლაური. - თბ.: უნივერსალი, 2008. - 288გვ.; 20სმ.. - ბიბლიოგრ.: გვ. 286-287. - ISBN: 978-9941-12-295-8