კომერციული საქმიანობა რომლითაც საწარმოები, საქველმოქმედო ორგანიზაციები და სხვა მხარეები ქმნიან პარტნიორობას და ეწევიან იმიჯის, პროდუქტის ან მომსახურების მარკეტინგს საერთო სარგებლისათვის. ეს შეიძლება იყოს ძლიერი იარაღი ბიზნესის მარკეტინგის მიზნების მისაღწევად და იმავდროულად დიდი სარგებელი მოუტანოს საერთო საქმეს. ამღლებს რეპუტაციას, ზარდის კონკურენციას, მომხმარებლის ერთგულებას, წარმოშობს ფინანსებს, გაყიდვებს და ახდენს მნიშვნელოვან სოციალურ ზემოქმედებას.
Source: ბაზარი. კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის სახელმძღვანელო. [რედ.: აირინ პეტერს ონი]./გამომცემელი: გაეროს განვითარების პროგრამა,