1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

მა მგ მდ მე მთ მი მკ მმ მნ მო მრ მს მტ მუ მყ მშ მც მძ მწ მხ
მაგ მავ მაზ მათ მაი მაკ მალ მამ მან მაჟ მარ მას მატ მაუ მაფ მაქ მაღ მაყ მაძ მაჰ

მარტინ ლინდსტრომი

დაიბადა 1970 წელს. სწრაფი კარიერული ზრდის შედეგად იგი ბრენდინგის სფეროში ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ და დაფასებულ ექსპერტად არის მიჩნეული. რამდენიმე საერთაშორისო კომპანიის დირექტორთა საბჭოს წევრია და მის კლიენტებს შორის Disney, Mars, Pepsi, American Express, Mercedes-Benz, McDonald's, Kellogg's и Microsoft არიან. მარტინ ლინდსტრომი მუშაობდა კომპანია British Telecom/LookSmart-ის ოპერაციების გლობალური დირექტორის (COO) თანამდებობაზე, ხელმძღვანელობდა სარეკლამო ჰოლდინგს BBDO, დააარსა და სათავეში ჩაუდგა BBDO Interactive Asia-ს, არის BBDO Interactive Europe-ს ერთ-ერთი დამაარსებელი. დღეს 37 წლის მარტინ ლინდსტრომი ბრენდინგის დარგში ერთ-ერთ ყველაზე ავტორიტეტულ ექპერტად ითვლება. მისი წიგნები Brand Building; Clicks, Bricks & Brands; BRAND child და BRAND სენსე უკვე 20 ენაზეა თარგმნილი. იგი წინასწარმეტყველებს, როგორი იქნება ბრენდები მომავალში - არომატული, გემრიელი და შესახებად სასიამოვნო.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები – 2007 №3 მაისი – რედ.: ამირან ბაბუნაშვილი
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9