დაიბადა 1970 წელს. სწრაფი კარიერული ზრდის შედეგად იგი ბრენდინგის სფეროში ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ და დაფასებულ ექსპერტად არის მიჩნეული. რამდენიმე საერთაშორისო კომპანიის დირექტორთა საბჭოს წევრია და მის კლიენტებს შორის Disney, Mars, Pepsi, American Express, Mercedes-Benz, McDonald's, Kellogg's и Microsoft არიან. მარტინ ლინდსტრომი მუშაობდა კომპანია British Telecom/LookSmart-ის ოპერაციების გლობალური დირექტორის (COO) თანამდებობაზე, ხელმძღვანელობდა სარეკლამო ჰოლდინგს BBDO, დააარსა და სათავეში ჩაუდგა BBDO Interactive Asia-ს, არის BBDO Interactive Europe-ს ერთ-ერთი დამაარსებელი. დღეს 37 წლის მარტინ ლინდსტრომი ბრენდინგის დარგში ერთ-ერთ ყველაზე ავტორიტეტულ ექპერტად ითვლება. მისი წიგნები Brand Building; Clicks, Bricks & Brands; BRAND child და BRAND სენსე უკვე 20 ენაზეა თარგმნილი. იგი წინასწარმეტყველებს, როგორი იქნება ბრენდები მომავალში - არომატული, გემრიელი და შესახებად სასიამოვნო.
Source: ბიზნესი: ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები – 2007 №3 მაისი – რედ.: ამირან ბაბუნაშვილი