ასე იცნობდა 30-იანი წლების ამერიკა გიორგი მაჩაბელს. ნიუ-იორკის მაღალი საზოგადოების ქალბატონებისთვის მისი სახელი ერთ-ერთ ყველაზე ძვირფას სუნამოსთან ასოცირდებოდა. ამერიკაში სუნამოების ფაბრიკა დააფუძნა და საკუთარი ბრენდი - „პრინც მაჩაბელი“ შექმნა. იგი თავად აზავებდა სუნამოებს. ჩამოსასხმელი ბოთლის, შეფუთვის დიზაინის და სარეკლამო სლოგანების ავტორიც თვითონ იყო.
Source: ცხელი შოკოლადი – 2006. – №22 – რედ.: შორენა შავერდაშვილი