არსებობს CSR-ის მრავალი განსაზღვრება: ბიზნესის ეთიკა, მდგრადობა, კორპორაციული მოქალაქეობა. ზოგი კომპანიისათვის ეს ,,საქმის მართებულად კეთებაა, სხვებისთის – საშუალება სტრატეგიულად განასხვაოს მისი კომპანია სხვა კომპანიებისაგან და მეტი ღირებულება შეიძინოს.” CSR შეიძლება განისაზღვროს, როგორც კომპანიის ვალდებულება იმოქმედოს ეკონომიკური, სოციალური სფეროებისა და გარემოს დაცვისადმი მდგრადი მიდგომით, გააცნობიეროს და გაითვალისწინოს ყველა დაინტერესებული მხარის, მათ შორის ინვესტორების, მომხმარებლების, თანამშრომლების, ბიზნეს პარტნიორების, თემის, გარემოს და მთლიანად საზოგადოების ინტერესები.
Source: ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა, - თბ.: [,,ჰორიზონტი“]