1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ია იბ იდ იე ივ იზ იკ ილ იმ ინ იო იპ ირ ის იუ იფ იჩ იძ
ინგ ინდ ინვ ინი ინკ ინო ინს ინტ ინფ ინც

ინფორმაციის და საინფორმაციო პროდუქტების წარმოება

ა) წარმოადგენს ინფორმაციის და საინფორმაციო პროდუქტების გამოვლენის, ფორმირების ზომების, მოქმედებების, პროცედურების, ოპერაციების, პროცესების მიზანმიმართულ კომპლექსს; ბ) ემყარება გარკვეულ პრინციპებს, ცნებებს, მიდგომებს, საშუალებებს, მეთოდებს, წესებს; გ) მოითხოვს გარკვეულ ჩვევებს, უნარს, ხერხებს, საშუალებებს, ინსტრუმენტარიუმს, რესურსებს.
Source: საქარველოს საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების განვითარების ჩარჩო პროგრამა. /დოკუმენტი მოამზადა და გამოსცა გაეროს განვითარების პროგრამის პროქტმა UNDP/GEO/00031399 – „საქართველოში საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების განვითარების ჩარჩო-პროგრამის შემუშავება“/-/კ. დემეტრაშვილი[და სხვა],–თბ.,2004
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9