1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ცე ცი ცნ ცო ცრ ცუ ცხ
ცოდ ცოც

ცოდნის პროდუქტები

ა) არის ყველა სახის ცოდნის რესურსები, მასივები, სიმრავლეები, ცოდნის ბაზები და ბანკები და საერთოდ ნებისმიერი სახის ელექტრონული საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სისტემები, რომლებიც ხასიათდება ინტელექტუალიზაციის (ინტელექტუალობის) გარკვეული ხარისხით ან ხელოვნური ინტელექტის არსებობით ან ხელოვნური გონების არსებობით, რომელიც უზრუნველყოფს ცოდნის ან ინფორმაციის გამოვლენას, ფორმირებას, აკუმულირებას, კონცენტრაციას, შენახვას, დამუშავებას და გადაცემას, მათში ფორმირებულ, არსებულ ცოდნასა და ინფორმაციასთან ერთობლიობაში. ბ) შექმნილია, ფორმირებულია, მომზადებულია მომხმარებელთა მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად, უზრუნველსაყოფად და წარმოდგენილია საქონლის სახით.
Source: საქარველოს საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების განვითარების ჩარჩო პროგრამა. /დოკუმენტი მოამზადა და გამოსცა გაეროს განვითარების პროგრამის პროქტმა UNDP/GEO/00031399 – „საქართველოში საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების განვითარების ჩარჩო-პროგრამის შემუშავება“/-/კ. დემეტრაშვილი[და სხვა],–თბ.,2004
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9