A B C R S T U V W
AB AC AD AG AL AN AP AR AS AT AU AV
AD AD- ADD ADE ADM ADV

Added Value

E. Organizations exist to create value or benefit to their stakeholders, customers and public. This concept provides purpose for their existence. Value is provided through their development of products and services and their use of resources to promote those products and services. In the process of gathering data to understand and assess risk, internal auditors develop significant insight into operations and opportunities for improvement that can be extremely beneficial to their organization. This valuable information can be in the form of consultation, advice, written communications, or through other products all of which should be properly communicated to the appropriate management or operating personnel.
G. Mehrwert
Arm. ավելացված արժեք
Geo. დამატებითი ღირებულება
ორგანიზაციების არსებობის მიზანია მათი დაინტერესებული მხარეების, მომხმარებლებისა და საზოგადოებისთვის ღირებულებისა ან სარგებლის შექმნა. ღირებულების შექმნა ხდება პროდუქტისა და მომსახურების წარმოებით და ამ პროდუქტებისა და მომსახურებების რეკლამირებისთვის რესურსების გამოყენებით. რისკის გამოვლენისა და შეფასების მიზნით მონაცემების მოპოვების პროცესში, შიდა აუდიტორები კარგად ეცნობიან საქმიანობებს და გაუმჯობესების შესაძლებლობებს, რაც ძალზე სასარგებლო შეიძლება იყოს ორგანიზაციებისთვის. ამგვარმა მნიშვნელოვანმა ინფორმაციამ შესაძლებელია მიიღოს კონსულტაციის, რჩევის, წერილობითი შეტყობინებისა ან სხვა პროდუქტის სახე, რომელიც სწორად უნდა მიეწოდოს შესაბამის ხელმძღვანელობას ან მომსახურე პერსონალს.
Source: საჯარო ფინანსების მართვის განმარტებითი ლექსიკონი: გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოების (GIZ)-ის პროგრამის „საჯარო ფინანსების მართვა სამხრეთ კავკასიაში“, - 2018 წელი
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9