«ყოვლისა მპყრობელი», მჭერელი:
- „ეკლესიასა ერთი უფალი აქუს... ერთი მ ე ე რ თ ი ს ა მ პ ყ რ ო ბ ე ლ ი“ ს. გაბ.-მოც. საჴს. 102,4; „რაჲ-იგი დაჰბადა უფალმან,
- მ ე რ თ ი ს ა მ პ ყ რ ო ბ ე ლ მ ა ნ“ O,––„რომელი დაამტკიცა უფალმან ყ ო ვ ლ ი ს ა მ პ ყ რ ო ბ ე ლ მ ა ნ“ pb., ზირ. 42,17;
- „უფალო, მ ე რ თ ი ს ა მ პ ყ რ ო ბ ე ლ ო, ღმერთო ისრაჱლისაო“ O, ―„უფალო, ყ ო ვ ლ ი ს ა მ პ ყ რ ო ბ ე ლ ი, ღმერთო
- ისრაელისაო“ G, ბარ. 3,1; „ესრე იტყჳს უფალი მ ე რ თ ი ს ა (ყ ო ვ ლ ი ს ა I) მპყრობელი“ იერემ. 5,14.
Source: აბულაძე ილია, „ძველი ქართული ენის ლექსიკონი (მასალები)“; გამომცემლობა „მეცნიერება“; თბილისი, 1973.