«საქმე», «ქმნა», «ზმა», «დავანება», «დასადგურება», «ქცევა», «გება», «კმა ყოფა», «დადგრომა»:
- „ყ ო ეგრე, ვითარცა უბრძანა მას ანგელოზმან უფლისამან“ მთ. 1,24; „ყ ო ს ერთი რაჲმე მათგანი“ О,—„ქ მ ნ ა ს ერთი რაჲმე მათგანი“ G, ლევიტ.
- 4,2; „კაცმან ვინმე ყ ო პური დიდი“ ლ. 14,16; „რასა ჰ ყ ო ფ შენ ადგილსა ამას?“ G,— „რაჲსა ზ ა მ?“ M, მსჯ. 18,3; „წყალი იგი... ე ყ ო ს
- მას წყარო წყლისა აღმოდინებულისაჲ“ C, —„წყალი იგი... ე ქ მ ნ ა ს მას შინა წყარო წყლის, რომელი ვიდოდის“ DE, ი. 4,14; „უბანთა ზედა ნუ
- ი ყ ო ფ ი“ M, — „უბანთა ზედა არა დ ა ი ვ ა ნ ო“ G, მსჯ. 19,20; „სადაცა ი ყ ო ფ ო დ ი, ვ ი ყ ო ფ ო დ ი მეცა“ — M, — „სადაცა
- დ ა ი ვ ა ნ ო, დ ა ვ ი ვ ა ნ ო“ G, რუთ 1,16; „ი ყ ა ვ ამას ღამე“, О, — „დ ა ი ს ა დ გ უ რ ე ღამე“ G,— „ი ქ ც ე ო დ ე ამას ღამესა“ M,
- რუთ 3,13; „ი ყ ო ფ ო დ ე ჩემ თანა“ О, დაბ. 29,19; „ვ ი ყ ო ფ ვ ო დ ი თ დაბნებსა“ О,— „ვ ი ქ ც ე ო დ ე თ დაბათა შინა“ M, ქება 7,11;
- „რაჟამს ი ყ ო ფ ო დ ა ისრაჱლი ესებონს“ M,— „მკჳდრ ი ყ ო რაჲ ისრაჱლი ესებონს“ G, მსჯ. 11,26; „ორასისადრაჰკნისაჲ პური ვერ ე ყ ო ს მათ
- (...ვერ კ მ ა ა რ ს ამათა DE)“ C, ი, 6,7; „ნუუკუე ვერ გ უ ე ყ ო ს ჩუენ და თქუენ“ მთ. 25,9; „ი ყ ვ ნ ე ს მუნ სამ დღე“ M, —
- „დ ა ა დ გ რ ე ს მუნ სამ დღე“ G, ისუ ნ. 2,22; „არა ი ყ ო მეფე ისრაჱლსაშორის“ GM, მსჯ. 18,1; „ზეგარდამოჲსაგან ძალისა ესრჱთ
- ვ ი ყ ო ფ ვ ი თ“ მსკ. 35,5; „ვიდრემდის თქუენ თანა ვ ი ყ ო“ მთ. 17,17; „შენ, უფალო,უკუნისამდე ხ ა რ (ჰ გ ი ე G)“
- ფს. 101,13. „ესე გიღირდა ყოფად“ C,– „ესე ჯერ-იყო ს ა ქ მ ე დ“ DE, მთ. 23,23; „ყ ო ფ ი თ ვყო შენ ზედა წყალობაჲ“ О, II მფ. 9,7;
- „განადიდა უფალმან ყ ო ფ ა ჲ ჩუენ თანა“ ფს. 125,3; „სახლსა შინა შენსა ჯერ-არს ჩემი ყ ო ფ ა ჲ“ ლ. 19,5; „გეჴსენედ შენ ზოგადი იგი
- ყ ო ფ ა ჲ“ ანდ.-ანატ. 222,14; „არა ყ ო ფ ა ნ ი ნაყოფთანი ზრდიან კაცსა“ O,სიბრძ. სოლ., 16,26; „რაჲ-მე უკუე ყ ო ფ ა დ არს ჩუენდა?“
- C, მთ, 19,27; „თჳნიერ ჩემსა არარაჲ ძალგიც ყ ო ფ ა დ არცა ერთი“ ი. 15,5; „კეთილ არს ჩუენდა აქა ყ ო ფ ა ჲ“ მთ. 17,4; „რომელსა
- უნდეს თქუენ შორის დიდ ყ ო ფ ა ჲ“ მრ. 10,43. „იგიცა მოწაფე ყ ო ფ ი ლ იყო იესუჲსა“ მთ. 27,57; „რაჟამს იხილოთ ესე ყოველი ყოფილი“
- მრ. 13,29; „იგინი იტყოდეს ურთიერთას ყოველთა მათთჳს ყ ო ფ ი ლ თ ა“ C, ლ. 24,14; „ოდეს ყ ო ფ ი ლ არს აქამომდე, თუმცა მამათა და
- დედათა ერთად ეჭამა პური?“ შუშ. VI 11; "გულისხმა-ყავთ ყ ო ფ ი ლ ი იგი“ ფლკტ. 135,19.
See also: ადრე-ყოფა,
ამბორის-ყოფა, ჰამბორის-ყოფა,
არა-ყოფა,
ახილვის-ყოფა,
ახოვან-ყოფა,
ბაგის-ყოფა,
ბოროტის-მყოფელ-ი,
ბოროტის(ა)ყოფა,
ბრალეულ-ყოფა,
ბრძოლის-ყოფა,
განდგომილ-ყოფა,
განთჳსულ-ყოფა,
გარე-მყოფ-ი,
გარემძებ-ყოფა,
გარეშე-მყოფ-ი,
გარეწარ-ყოფა,
გელ(ის)-ყოფა,
გზად-ყოფა,
გზის-ყოფა,
გრძელ-ყოფა,
გულისხმის-/გულისჴმის-მყოფელ-ი,
გულისხმის-საყოფელ-ი,
გულისხმის-ყოფა, გულისჴმის-ყოფა,
გჳრგჳნოსან ქმნა/ყოფა,
დაყოფა,
დევნის-ყოფა,
დროჲს-ყოფა,
თავის-მყოფელ-ი,
თავ(ის)-ყოფა,
თანა-მყოფ-ი,
თანასათნო-ყოფა,
თანა-ყოფა,
თუალ-ყოფა,
თჳს-ყოფა,
იავარ(ის)-ყოფა,
კეთილის-მყოფელ-ი,
კეთილ(ის)-ყოფა,
კიდე-ქმნა/ყოფა,
კმა-ყოფა,
კრულ-ყოფა,
კუალ-ყოფა,
მზიდველ-ყოფა,
მთის-მყოფ-ი,
მიზეზ-ყოფა,
მკჳდრ-ყოფა,
მოზავებულ-ყოფა,
მოსავ-ყოფა,
მოყოფა,
მრთელ-ყოფა,
მყოფება,
მყოფელ-ი,
მძლავრ-მყოფელ-ი,
ნებიერ-ყოფა,
ნების-მყოფელ-ი,
ნების-ყოფა,
ნიშნის-ყოფა,
პატივ(ის)-ყოფა,
პატიჟის-ყოფა,
სათნო-ყოფა,
საყოფელ-ი,
სახელ-ყოფა,
სისრის-ყოფა,
უგულებელს-ყოფა,
უყოფელ-ი,
უფროს-ყოფა,
შუენიერ-ყოფა,
უზრუნველ-ყოფა