ორი ურთიერთსაწინააღმდეგო აზრის მქონე ტერმინი: 1. კონკურენტებზე ზეწოლის, ბაზარზე კომპანიის წილის გაზრდის მიზნით, საკუთარ საქონელზე დაბალი ფასების დაწესების მეშვეობით მაღალი ხარჯების მქონე კონკურენტების განდევნა ბაზრიდან. ამ შემთხვევაში დაზარალებულ მხარედ კონკურენტი გვევლინება; 2. მაღალი მოგების მიღების უზრუნველსაყოფად გაზრდილი ფასების შენარჩუნება, რომლისგანაც ჩვეულებრივ მომხმარებელი ზარალდება.
Source: მოხელის სამაგიდო ლექსიკონი / გაეროს განვითარების პროგრამა; [შემდგ.: სამსონ ურიდია და სხვ.; რედ.: ვაჟა გურგენიძე] - თბ., 2004 - 483გვ.: ცხრ.; 24სმ. - (საჯარო მოსამსახურის ბ-კა). - ISBN 99940-0-063-2: [ფ.ა.]