1. შეჯიბრებისთვის გამოყენებული შემოსაზღვრული ფართობი, რომელსაც ყოველთვის დამარცხებული მხარე ტოვებს;
2. მეწარმეებს შორის დადებული მოკლევადიანი შეთანხმება, რომელიც მიზნად ისახავს მოგების მიღებას ბაზარზე რომელიმე საქონლის მთლიანი პარტიის შესყიდვის, მისი შემდგომ უფრო მაღალ ფასად გაყიდვის მეშვეობით.
Source: მოხელის სამაგიდო ლექსიკონი / გაეროს განვითარების პროგრამა; [შემდგ.: სამსონ ურიდია და სხვ.; რედ.: ვაჟა გურგენიძე] - თბ., 2004 - 483გვ.: ცხრ.; 24სმ. - (საჯარო მოსამსახურის ბ-კა). - ISBN 99940-0-063-2: [ფ.ა.]