სავაჭრო საწარმოს სახელწოდება, სიმბოლო, ნიშანი, ემბლემა და ა.შ., რომელიც მიუთითებს საქონლის მწარმოებელს. საფირმო მარკისგან განსხვავებით, სავაჭრო მარკით ნაწარმი შეიძლება გაიყიდოს მხოლოდ იმ საწარმოს სავაჭრო ქსელიდან, რომლის მარკითაც საქონელი არის გამოშვებული. იგი სავაჭრო სახელწოდებასთან ერთად წარმოადგენს სასაქონლო ნიშანს.
Source: მოხელის სამაგიდო ლექსიკონი / გაეროს განვითარების პროგრამა; [შემდგ.: სამსონ ურიდია და სხვ.; რედ.: ვაჟა გურგენიძე] - თბ., 2004 - 483გვ.: ცხრ.; 24სმ. - (საჯარო მოსამსახურის ბ-კა). - ISBN 99940-0-063-2: [ფ.ა.]