E. Public Service Charter საჯარო სამსახურის ქარტია განსაზღვრავს მომხმარებლის მომსახურების მარეგულირებელ ძირითად უფლებებს და პრინციპებს. ეს პრინციპებია \n მომსახურების უწყვეტობა \n ხარისხი \n მიწოდების გარანტია \n თანაბარი ხელმისაწვდომობა \n ხელმისაწვდომი ფასები \n მისაღებობა სოციალური, კულტურული და ეკოლოგიური თვალსაზრისით.
Source: ევროპის კავშირი: პოლიტიკა და მმართველი ორგანოები – ცნობარი / შემდგ.: ბიძინა ჯავახიშვილი; რედ.: ნანა ლოლაძე - თბ., 2003 - 64გვ.; 26სმ. - ISBN 99928-0-723-7: [ფ.ა.]