(3, 21 დაბად.) კაცისა და ცხო(ვ)ელთ ჴორცთ გარეგანი საფარველი, ხოლო ვინათგან არიან ტყავნი, რომელიმე ბეწვ–კეთილნი, ვითარცა: ხაზიდი, კვერნა, ყარსაღი და ეგევითარნი, რომელსა სითბოსათვის სამოსელთა დაუდებენ კაცნი წამოსასხმელად, საკუხსა უწოდენ, ხოლო მსოფლიონი ტყავსა უჴმობენ, ამისთვის რამეთუ ტყავი არს ცხო(ვ)ელთა (+ და Ab) საფარველიცა ჴორცთა დამატფობელი ZA.
ტყავი არს ცხოველთა ჴორცთა სამოსი. ხოლო ვინათგან არიან ტყავნი რომელნიმე ბეწვ–კეთილნი: ხაზიდი, კვერნა, ყარსაღი და ეგევითარნი, რომელსა სითბოსათვის სამოსელთა დაუდებენ კაცნი და წამოსასხმელად საკუხსა უწოდენ, მას მსოფლიონი ტყავსა უჴმობენ, ამისთვის, რამეთუ ტყავი არს ცხოელისა დასაფარველიცა ჴორცთა დამათბობელად B. ტყავი ეწოდების საფარველსა ჴორცთა ცხოველთასა, ხოლო ვინათგან არიან ტყავნი ბეწვ–კეთილნი: სიასამური, კვერნა და ყარსაღი და სხვანი ეგევითარნი, რომელთა სითბოთათვის (სითბოსათვის Cq) დაუდებენ კაცნი სამოსელთა თვისთა და წამოსასხმელს საკუხთა უწოდენ მსოფლიონი ტყავსა, ამისთვის ტყავად ითქმის, ვინათგან ტყავი არს ცხოველისა, ხოლო მეორედ საფარველიცა არს ჴორცთაჲ C. კანი DE.