ესე არს რა კაცი ვინმე (ვისმე AbB) სწორედ თქმასა ვერ შეასმენდეს და სხვის ღონისძიებით(ა) ანუ ქებითა კეთილი აქ(მ)ნევინოს (აქმნიოს B); ხოლო
ტრელობა უწესოდ (ურიგოდ B) ყო(ვ)ელთა მიფერება საშოვრისათვის ZAB.
ფერობა არს, რა კაცს შეატყოს კაცმან, რომელ მართალი არა ეთქმოდეს და სხვით ღონეთა იძიებდეს; რამეთუ განეყოფვის ლიქნა ფერობასა. ლიქნა იგი არს, რა მოტყუარითა სიტყვითა ქება შეასხა, ანუ ტკბილნი და საიმედონი რამე უთხრა მოსაცთუნებელად, ხოლო მიფერება, რომელსა კეთილითა ვერა შეასმინო. იცნა ბუნება მისი და რაითაც გაეწყობოდეს, კეთილი აქმიო (აქმნიოს Cb) C. განუმარტავია CqDE.