(1, 5 დაბად.)
ღამე ეწოდების მწუხრიდამ ვიდრე განთენება(დ)მდე; ხოლო
მწუხრი – დასლვასა მზისასა და
შერიჟვება – მცირედღა მოღამებასა; ხოლო
ბინდი ეწოდების უსინათლობასა, სადა ძვილ ჩნდეს რამე დილას(ა) თუ საღამოს; (+ და Z)
წყვდიადი – ფრიად ბნელსა, სლვა–შეუძლებელსა, და
უკუნი – მისგან უბნელესსა, ხოლო
კაკაჩი – მთოვარიანს ღამესა ZA.
(1, 5 დაბად.; 15, 1 ესაია) ღამე ეწოდების მწუხრიდამ ვიდრე გათენებამდე, ხოლო მწუხრი – დასვლასა მზისასა; შერიჟვება – მცირედრე მოღამებასა; ხოლო ბინდი – ღამის მოწევნასა, გინა დილის განთიადობასა; ბნელე ეწოდების უსინათლობასა, სადა ძვილ ჩნდეს რა ღამით თუ დღისით; წყვდიადი – ფრიად ბნელსა, სლვა–შეუძლებელსა და უკუნი – მისგან უბნელესსა; კაკაჩი – მთოვარიანს ღამესა B. ღამე ეწოდების მწუხრითგან ვიდრე განთენება(დ)მდე; ხოლო მწუხრი – დასლვასა მზისასა; შერიჟვება – მცირესა რას(ა)მე მოღამებასა; ხოლო ბინდი – ღამისა მოწევნასა, გინა დილისა განთიადობასა, რომელ მცირედღა საჩინობა იყოს; ბნელი ეწოდების ღამესა უსინათლოსა, გინა სახლსა და მისთანათასა, სადა სინათლე არცად იპოებოდეს; წყვდიადი ეწოდების ფრიად ბნელსა სლვა–შეუძლებელსა, ხოლო უკუნი – უდიდესსა მისგან Cab. განუმარტავია CqDE.