ესრეთ განიყოფებიან:
ფაენი არს ჯოხი სამეფო, რომელ არს
სკიპტრა;
ყავარჯენი არს ჯოხი თავ–ჯვარედი, გინა მოკავებული, ეპისკოპოზთ (ეპისკოპოსთ A) საპყრობი;
კვერთხი (+ არს ZAb) ჯოხი გრძელი, უთაო, საგვემელი შემცოდეთათვის;
არგანი არს კვერთხის უსხოსი, საბრჯენელად და დასაყრდნობელად კაცთა უძლურთათვის;
კობალი არს ჯოხი თავმსხვილი, მოდრეკილი, მანდატურთა და ბაზიერთა საპყრობელი;
ტორი არს ჯოხი დიდი და გრძელი, მწყემსთ საჭირავი;
ტოკვეცი არს ჯოხი მოკლე და სხვილი გაცემებაში საარშიოდ საჴმარი;
წკეპლი არს წვრილი და მედრეკი;
ჭოლოკი არს ჯოხი მოკლე, ხეზედ სასროლი;
ტაფელა არს რიკთ სამღერელი და მისთანათანი ZA.
ჯოხნიცა ესრეთ განიყოფებიან: ფაენი არს ჯოხი სამეფო, რომელსა ბერძენნი სკიპტრას უწოდენ; ყავარჯენი არს ჯოხი თავ–ჯვარედი, გინა მოკავებული, ეპისკოპოსთ საპყრობი; კვერთხი არს ჯოხი გრძელი, უთაო, საგვემელი შემცოდეთათვის; არგანი არს კვერთხის უსხოსი საბრჯენელად და დასაყრდნელად კაცთა უძლურთა; კობალი არს თავ–სხვილი, მოდრეკილი, მანდატურთა და ბაზიერთა საპყრობი; ტორი არს ჯოხი მეტად დიდი და გრძელი, მწყემსთ საჭირავი; ტოკვეცი არს ჯოხი მოკლე და მოსხო, გაცემებაში საარშიოდ საჴმარი; წკეპლი არს წვრილი და მედრეკი; ჭოლოკი არს ჯოხი მომცრო, ხეზედ სასროლი; ტაფელა არს რიკთ სამღერელი და მისთანათა B. ჯოხიცა განიყოფების: სკიპტრად, კვერთხად, არგ(ა)ნად, ყავარჯნად, კობლად, ტორად, ტოკვეცად, წკეპლად, ფაენად და ჭოლოკად. სკიპტრა არს ჯოხი მოოჭ(ვ)ილი თვალ–მარგალიტითა, ხვიროსანი, მეფეთა ჴელთ საჭერი (საჭირავი CqD); კვერთხი არს ჯოხი გრძელი, უთაო და საგვემელი (+ შემცოდეთათვის C); არგანი არს (+ ჯოხი C) კვერთხისა უდიდესი, საბრჯენელი და მისაყრდნობელი კაცთა უძლურთანი; ყავარჯენი არს ჯოხი თავ–ჯვარედინი; კობალი არს ჯოხი მანდატურთა და ბაზიერთა ჴელთ საჭირავი (საჭერი CqD), თავ–სხვილი და დადრეკილი; ტორი არს ჯოხი მეტად დიდი (+ და Cab) გრძელი (სხვილი D; + მწყემსთ საჭირავი C); ტოკვეცი არს ჯოხი მოკლე, სხვილი (+ და CqD) საარშიოდ საჴმარი გაცემებასა (გაცემებათა CqD) შინა; წკეპლი არს ჯოხი წვლილი (წვრილი Caq) და მედრეკი; ფაენი არს ჯოხი მომცრო, რიკთა სამღერელი; ჭოლოკი არს ჯოხი მოკლე სასრეველი მიღმართ ანუ შეღმართ ნიგოზთათვის ჩამოსაყარად CD.