* - <
[ {
Ֆ
აა აბ აგ ად აე ავ აზ ათ აი აკ ალ ამ ან აო აპ აჟ არ ას ატ აუ აფ აქ აღ აყ აშ აჩ აც აძ აწ აჭ ახ აჯ აჰ აჴ
აა აბ აგ ად აე ავ აზ ათ აი აკ ალ ამ ან აო აპ აჟ არ ას ატ აუ აფ აქ აღ აყ აშ აჩ აც აძ აწ აჭ ახ აჯ აჰ აჴ

აა

(18 კავშირში) იხილე აქა, თუ ვითარ განჰყოფს აობასა და მყოფსა. მყოფი ზოგადი სახელი არს არსებისა და შემთხვევითისა, რამეთუ არსება თავით თვისით მყოფი არს და არა სხვისა შორის მქონებელი მყოფობისა და ამისთვის ქვემორე დამიწერია მყოფსა თანა. ხოლო აჲ რაღათა განეყოფოს არსსა, იხილე მეჭვრეტმან: რამეთუ ოდეს არსი ანუ მყოფი სთქვა, მყის თანავე გვარსა წარმოუყენებ ხედულისასა, რაჲც ხროა იყოს განცდად ხედული იგი. ხოლო ოდეს ოდენ აჲ ნიშვნიდეს, მათ ოდენ არაობისაგან განჰყოფს და რეცა თუ ათა შორის წარმოაჩენს, მაგრამ უგვაროდ და პირშეუპყრობლად, და მერმე უკუნაჲსღა ზედა დაურთავს ასა, ვითარმედ რაჲაო, და მიუგებთ თანგანვლით, ვითარმედ ცეცხლი, აირი ანუ გონებაჲ და სული და ესევითარი რაჲვე გვარი მყოფთა.

ესე ფრიად სათანადოჲ თანგავლის სახედ განსჭვრიტე Z.

(18 კავშირში) იხილე აქა, თუ ვითარ განჰყოფს აობასა და მყოფსა. მყოფი ზოგადი სახელი არს არსებისა და შემთხვევითისა, რამეთუ არსება თავით (თვით Cq)თვისით (- Cq)მყოფი არს და არა სხვისა შორის (– C)მქონე (მოქენე C)მყოფობისა და ამათთვის (ამისთვის (Aa) ქვემორე დამიწერია. ხოლო აჲ რაღათა განეყოფის(+ მყოფსა და AbC) არსსა, იხილე მეჭვრეტმან: რამეთუ ოდეს არსი ანუ მყოფი სთქვა, მყის თანავე გვარსა წარმოუყენებ (წარმოიყენებ Cq) ხედულისასა, რაჲც ხროა იყოს განცდა ხედული იგი. ხოლო ოდეს ოდენ აი ნიშვნიდეს მათ (მართ C) ოდენ არაობისაგან განჰყოფს, და რეცათუ ათა შორის წარმოაჩენს, მაგრა(ჵ) უგვაროდ და პირ-შეუპყრობლად. და მერმე უკუნაჲსღა ზედა და(ჰ)რთავს ასა, ვითარმედ რაჲაო და მიუგებთ თანგა(ნ)ვლით, ვითარმედ ცეცხლია (ცეცხლი Aa), აირია( აირი Aa) ანუ გონებაჲ (ა)და სული და ესევითარი რაჲვე გვარი მყოფთა.

ესე ფრიად სათანადოჲ თან(ა)გა(ნ)ვლის სახედ განსჭვრიტე A.

აქა დასჭვრიტენ, სწავლის მოყვარეო, ვითარ ძნელ არს ფილასოფოსთა ენანი, არამედ გემოან და საწადელ.

აქა ვითარ განჰყოფს აობასა...C (შემდეგ ისეა, როგორ წინაში).

to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9