A B C D E F G H I J L M N O P Q R S T U V W Y
PA PE PO PR PU PY
PER

Perceived Value – აღქმული ღირებულება

მომხმარებლის თვალით დანახული პროდუქტის/სერვისის ღირებულება. იგი იზომება თანხით, რომლის გადასახდელადაც მზადაა მომხმარებელი. რაც უფრო მეტია აღქმული ღირებულება, მით მეტს იხდის პროდუქტში/სერვისში მომხმარებელი, ეს კი კომპანიის მოგებას ზრდის.
Source: ფინანსურ ტერმინთა ლექსიკონი/მთ. რედაქტორი ვატო ლეჟავა; რედაქტორები: ზაზა გელაშვილი, გეგა გოგიჩაშვილი, რატი წიკლაური. თბილისი: თავისუფალი და აგრარული უნივერსიტეტების გამომცემლობა, 2022.
to main page Top 10FeedbackLogin top of page
© 2008 David A. Mchedlishvili XHTML | CSS Powered by Glossword 1.8.9