კომპანიის მიერ გენერირებული წმინდა მოგების ნაწილი, რომელიც რეინვესტირდება კომპანიაში და არ გაიცემა დივიდენდის სახით. იგი გამოითვლება გაუნაწილებელი მოგების გაყოფით წმინდა მოგებაზე. მაღალი რეინვესტირების კოეფიციენტი მიუთითებს, რომ კომპანია აქცენტს აკეთებს ზრდასა და ახალ პროექტებში ინვესტირებაზე და არა არსებულის განაწილებაზე.
Source: ფინანსურ ტერმინთა ლექსიკონი/მთ. რედაქტორი ვატო ლეჟავა; რედაქტორები: ზაზა გელაშვილი, გეგა გოგიჩაშვილი, რატი წიკლაური. თბილისი: თავისუფალი და აგრარული უნივერსიტეტების გამომცემლობა, 2022.