ქალაქსა და მის შემოგარენში =II თავი ქართლად შემოსლვაჲ და ნათლის-ღებაჲ წმიდისა მოწამისა ჰაბოჲსი ; ; რამეთუ იყო ჟამი, ოდეს ერისმთავარი იგი ქართლისაჲ, სახელით ნერსე, ძჱ ადარნესე კურაპალატისა [სრულად »»]
(ქალდეა) ბერძნული წყაროების მიხედვით, „ხალდია”, „ლაზიკა”; ქართულ წყაროებში მოიხსენება როგორც „ქვეყანა მეგრელთა” =II თავი ქართლად შემოსლვაჲ და ნათლის-ღებაჲ წმიდისა მოწამისა ჰაბოჲსი ; ; [სრულად »»]
ქართლში =II თავი ქართლად შემოსლვაჲ და ნათლის-ღებაჲ წმიდისა მოწამისა ჰაბოჲსი ; ; რამეთუ იყო ჟამი, ოდეს ერისმთავარი იგი ქართლისაჲ, სახელით ნერსე, ძჱ ადარნესე კურაპალატისა და ერისმთავარისაჲ, [სრულად »»]
ქართლში შემოსვლა, მოსვლა = ქართლად შემოსლვაჲ და ნათლის-ღებაჲ წმიდისა მოწამისა ჰაბოჲსი რამეთუ იყო ჟამი, ოდეს ერისმთავარი იგი ქართლისაჲ, სახელით ნერსე, ძჱ ადარნესე კურაპალატისა და [სრულად »»]
ქართლი მიჩნეულია წმინდანთა დედად, რადგანაც აქ არა მხოლოდ ქართველები ეწირებიან ქრისტიანობას, არამედ სხვა ეროვნების ადამიანებიც ქართლში მოდიან, რათა ამ მიწაზე დაღვარონ მოწამებრივი სისხლი. [სრულად »»]
ბიბლიის (ძველი აღთქმის) ერთ-ერთი წიგნი, რომლის ავტორად მიიჩნევენ ისრაელის მეფეს, სოლომონ ბრძენს. წიგნში გადმოცემული სატრფიალო დიალოგი სიმბოლურ-ალეგორიულად მიგვანიშნებს ღვთისა და ეკლესიის [სრულად »»]
მოწყალე, სიკეთის მომნიჭებელი =II თავი ქართლად შემოსლვაჲ და ნათლის-ღებაჲ წმიდისა მოწამისა ჰაბოჲსი ; ; რამეთუ იყო ჟამი, ოდეს ერისმთავარი იგი ქართლისაჲ, სახელით ნერსე, ძჱ ადარნესე [სრულად »»]
ქრისტეს მტერი =III თავი. წამებაჲ წმიდისა ჰაბოჲსი; ; რომელნი ხართ ქრისტჱს მოყუარენი და მარტჳლთ მოყუარენი, მიიღეთ ჩემგან სანატრელი ესე სმენაჲ წმიდისა მოწამისა და ქრისტჱს მოღუაწისაჲ, რომელი [სრულად »»]
ქრისტეს აღიარების გამო, მის მსგავსად, მოგეკვეთა თავი (პავლე მოციქულმა უარყო ქრისტეს სახელით თავისი ძველი სარწმუნოება. მას თავი მოჰკვეთეს, რადგან ქრისტე არ უარყო) =IV თავი. ქებაჲ [სრულად »»]
ქართლი უჭირავთ არაბებს, მათ ხელშია =II თავი ქართლად შემოსლვაჲ და ნათლის-ღებაჲ წმიდისა მოწამისა ჰაბოჲსი ; ; რამეთუ იყო ჟამი, ოდეს ერისმთავარი იგი ქართლისაჲ, სახელით ნერსე, ძჱ ადარნესე [სრულად »»]