ლექსიკონები
10 საუკეთესო
დაგვიკავშირდით
Login
გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება
-- ყველა ლექსიკონი --
ბავშვის უფლებათა განმარტებითი ლექსიკონი-ცნობარი
გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება
დავით გურამიშვილი
ვაჟა-ფშაველას მცირე ლექსიკონი
ისტორიულ ტერმინთა სასკოლო ლექსიკონი
მსოფლიო კულტურა და ხელოვნება
სასკოლო ორთოგრაფიული ლექსიკონი
სიტყვიერებისა და ლიტერატურის თეორიის ლექსიკონი
უნივერსალური სასკოლო ლექსიკონი ბავშვებს
ქართულ–ინგლისური სასაუბრო
ქართულ–რუსული სასაუბრო
შუშანიკის წამება
ციფრული უნივერსალური სასკოლო ლექსიკონი
ძველი ქართული ენის შეერთებული ლექსიკონი
წამებაი წმიდისა და ნეტარისა ჰაბოისი
ხელოვნების ენციკლოპედიური ლექსიკონი
1
2
3
4
5
6
7
8
9
ა
ბ
გ
დ
ე
ვ
ზ
თ
ი
კ
ლ
მ
ნ
ო
პ
ჟ
რ
ს
ტ
უ
ფ
ქ
ღ
ყ
შ
ჩ
ც
ძ
წ
ჭ
ხ
ჯ
ჰ
ჴ
კა
კდ
კე
კი
კლ
კნ
კო
კრ
კუ
კჳ
კეთ
კერ
ტერმინის შემოთავაზება
დასაბეჭდი ვერსია
კეთილად ნაყოფიერი
კარგად მსხმოიარე
თავი
LXXIV
მაშინ
ევედრებოდა
ნეტარსა
მას
მღდელი
ვინმე
დაყუდებით
მყოფი
,
რაჲთა
იშ
ე
ნოს
ეგ
უ
ტერი
ჟამისსაწირავად
სენაკსა
თჳსსა
.
ხოლო
წმიდამან
მან
ჰრქუა
: „
კრებულისა
ძმათა
შორის
საქმ
ე
ეგე
უწესო
არს
.
უკუეთუ
შენ
აღაშ
ე
ნო
ეგჳტერი
,
ყოველთა
ძმათა
აღაშ
ე
ნონ
.
და
რაჟამს
დეკანოზმან
ჟამსა
ჰრეკოს
ჟამის
-
წირვისათჳს
,
დიდსა
ეკლესიასა
მღდელი
ძნიად
პოოს
.
და
სხუაჲცა
მრავალი
არს
მას
შინა
სულისა
სავნებელი
და
არა
თუ
სარგებელი
და
მე
არა
ვეწამები
მას
“.
ამისა
შემდგომად
უბრძანა
დიდსა
ზენონს
: „
ძმაო
,
შთავიდეთ
ვენაჴად
,
რომელ
არს
გზასა
თანა
ოპიზისასა
“,
რამეთუ
ჟამი
იყო
სთუ
ე
ლისაჲ
.
და
შთავიდეს
ორნივე
ზოგად
ვენაჴსა
მას
,
შ
ე
ნებულსა
მისსა
კეთილად ნაყოფიერსა
.
და
ჟამსა
მას
შინა
მოვიდა
სანატრელი
მამაჲ
მაკარი
ოპიზელი
ხილვად
მოძღურისა
თჳსისა
,
მამისა
გრიგოლისა
.
და
ვითარცა
–
იგი
ფრიად
განიხარეს
და
სურვიელად
მოიკითხნეს
ურთიერთას
,
და
რამეთუ
იყო
ჟამი
პურის
-
ჭამისაჲ
,
პურად
ხოლო
დასხდეს
.
და
შემდგომად
პურის
ჭამისა
,
განიზრახეს
მუნ
დადგომაჲ
ვიდრე
ხვალისადმდე
.
ხოლო
მამამან
მაკარი
უბნობასა
შინა
იკითხა
ნეტარისა
გრიგოლისგან
ესრ
ე
თ
: „
უკუეთუ
მწვალებელთა
შვილი
მოიქცეოდის
მართლმორწმუნედ
,
ნათლის
-
ღებაჲ
უჴმსა
ანუ
არა
?“.
ჰრქუა
მას
წმიდამან
მან
:
„
მე
ამას
ვიტყჳ
,
ვითარცა
ყოველთა
უწყით
,
ჭეშმარიტთა
ქრისტეანეთა
შვილთა
მწვალებელი
მღდელი
ვერ
მოჰნათლავს
,
დაღაცათუ
უნათლავი
მოკუდებოდის
,
რამეთუ
ნათელი
არა
არს
მათ
თანა
.
და
უნათლავისა
სიკუდილი
უმჯობ
ე
ს
არს
,
ვიდრე
უშჯულოებაჲ
შჯულისა
გარდასლვითა
.
ეგრ
ე
თვე
ჯერ
და
სამართალ
არს
ნათლის
-
ცემაჲ
შვილსა
ყოველითა
მწვალებელთასა
,
დაღაცათუ
წვალებაჲ
მათი
თჳს
-
თჳსად
იხილვების
,
არამედ
ურთიერთას
განთხზულ
არს
საცთურებით
“.
თავი
LXXIII
თავი
LXXVI
ძირითად გვერდზე
10 საუკეთესო
•
დაგვიკავშირდით
•
Login
გვერდის დასაწყისი
© 2008
David A. Mchedlishvili
XHTML
|
CSS
Powered by
Glossword
1.8.9