დოკუმენტი, რომელიც მოიცავს ზოგადი განათლების ყველა საფეხურისათვის საათების განაწილებას, სასწავლო გარემოს ორგანიზების პირობებსა და რეკომენდაციებს, მოსწავლეთა აუცილებელ და მაქსიმალურ დატვირთვას, იმ მიღწევების (უნარ-ჩვევებისა და ცოდნის) ჩამონათვალს, რომელთაც მოსწავლე უნდა ფლობდეს ყოველი საფეხურის დამთავრებისას, და ამ უნარ-ჩვევებისა და ცოდნის შეძენის საშუალებების აღწერას
წყარო: საქართველოს პროფესიული განათლების კონცეფცია : დამტკიც. საქ. მთავრ. 2005 წ. 31 აგვ. N 150 დადგენილებით, გამოქვეყნებულია "საქართველოს საკანონმდებლო მაცნეს" 2005 წ. 2 სექტ. 104-ე ნომერში