გულისხმობს განათლებისადმი იმგვარ მიდგომას, როცა განათლების სისტემა უზრუნველყოფს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ჩართვას ზოგადსაგანმანათლებლო პროცესში სხვა მოსწავლეებთან ერთად. ინკლუზიური განათლების ფარგლებში განსაკუთრებით მახვილდება ყურადღება იმ ბავშვებზე, რომლებიც ზოგადსაგანმანათლებლო პროცესიდან გარიყვის საფრთხის ქვეშ იმყოფებიან.
წყარო: ეროვნული სასწავლო გეგმა: ზოგადსაგანმ. სკოლებისთვის, 2010 – 2011 სასწ. წელი / [ეროვნ. სასწ. გეგმებისა და შეფასების ცენტრი; გამოცემაზე მუშაობდნენ: ნიკა გვარამია [და სხვ.]]. - [თბ.], 2010.