„საქართველოს ეკონომიკის განვითარების ახალი ეტაპი. პრობლემები და პერსპექტივები“, სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია (1999; თბილისი)


საბიბლიოთეკო ჩანაწერი:
თემატური კატალოგი ეკონომიკა
საავტორო უფლებები: © ფრიდრიხ ებერტის ფონდი
თარიღი: 1999
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება
აღწერა: საქართველოს ახალგაზრდა ეკონომისტთა ასოციაცია ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივესიტეტი თბილისი 1999 წინამდებარე კრებულში შესულია 1999 წლის აპრილში საქართველოს ახალგაზრდა ეკონომისტთა ასოციაციის მიერ ჩატარებულ ეკონომიკურ სამეცნიერო – პრაქტიკულ კონფერენციაზე მეცნიერ – ეკონომისტების, პრაქტიკოსების, ასპირანტებისა და სტუდენტების მიერ წარმოდგენილი მოხსენებები



1 ქვეყნის ეკონომიკის მართვის სრულყოფისათვის

▲ზევით დაბრუნება

2 მცირე და საშუალო ბიზნესის როლი და მნიშვნელობა შემოსავლების გადიდებასა და დასაქმების პრობლემების მოგვარებაში

▲ზევით დაბრუნება

3 ეკონომიკური ტრანსფორმაცია საქართველოში და საერთაშორისო საფინანსო-ეკონომიკური ორგანიზაციები

▲ზევით დაბრუნება

4 საინვესტიციო შეღავათები თავისუფალ ეკონომიკურ ზონაში

▲ზევით დაბრუნება

5 საქართველოს ელექტროენერგეტკის სექტორის პრივატიზაცია

▲ზევით დაბრუნება

6 ეკონომიკური რეფორმების პრობლემები აგროსამრეწველო კომპლექსში

▲ზევით დაბრუნება

7 საქართველოს ბიუჯეტის ფორმირების რაციონალური სისტემის შერჩევის გზები

▲ზევით დაბრუნება

8 სტუდენტ - ახალგაზრდობის სტაჟირებისა და შრომითი მოწყობის პრობლემები საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

9 საქართველოს საჰაერო ტრანსპორტის განვითარების ზოგიერთი ასპექტი

▲ზევით დაბრუნება

10 სავალუტო დილინგი - მითი თუ ქართული რელობა

▲ზევით დაბრუნება

11 ტრანსნაციონალური კორპორაციები

▲ზევით დაბრუნება

12 ცენტრალური და ადგილობრივი მთავრობის ფისკალური ურთიერთობები

▲ზევით დაბრუნება

13 სახელმწიფოს ეკონომიკური პოლიტიკის ზოგიერთი ასპექტი

▲ზევით დაბრუნება

14 სამრეწველო ფირმის მართვა მწარმოებლობის კრიტერიუმებით

▲ზევით დაბრუნება

15 მარკეტინგის თანამედროვე კონცეფცია, საქართველოში მისი განვითარების რეალური მდგომარეობა და სრულყოფის აუცილებლობა

▲ზევით დაბრუნება

16 საკუთარი თუ სხვისი ბიზნესი?

▲ზევით დაბრუნება

17 მომხმარებლის ქცევა ახალ საქონელთან მიმართებაში

▲ზევით დაბრუნება

18 მაკროეკონომიკური პოლიტიკა, როგორც სახელმწიფოს ეკონომიკური ქცევის ძირითადი ორიენტირი

▲ზევით დაბრუნება

19 ინვესტიციური პოლიტიკის მაკროეკონომიკური რეგულირება

▲ზევით დაბრუნება

20 განსახელმწიფოებრიობისა და პრივატიზაციის პრობლემები სამშენებლო ინდუსტრიის საწარმოებში

▲ზევით დაბრუნება

21 კონიუქნქტურის სტატისტიკის როლი ეკონომიკური რეფორმის განხორციელებაში

▲ზევით დაბრუნება

22 ეროვნული ეკონომიკის გამოცოცხლება - საქართველოს მომავალი

▲ზევით დაბრუნება

23 კომერციული ბანკები და მათი როლი საბაზრო ეკონომიკაზე გადასვლის პირობებში

▲ზევით დაბრუნება

24 უმაღლესი კვალიფიკაციის კადრთა დასაქმების პრობლემები

▲ზევით დაბრუნება

25 ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა თანამედროვე ეტაზე

▲ზევით დაბრუნება

26 ქ. თბილისის სამგზავრო საავტომობილო ტრანსპორტის პრობლემები და განვითარების პერსპექტივები საქართველოში საბაზრო ეკონომიკაზე გადასვლის პირობებში

▲ზევით დაბრუნება

27 საქართველოს მოსახლეობის დაბერებული კონტინგენტის შიგაასაკობრივი სტრუქტურა

▲ზევით დაბრუნება

28 მცირე და საშუალო საწარმოთა კონკურენტუნარიანობა საერთაშორისო ბაზარზე

▲ზევით დაბრუნება

29 ტერიტორიული ერთეულების ბიუჯეტები და მათი საშემოსავლო ბაზის განმტკიცების გზები

▲ზევით დაბრუნება

30 ეკონომიკური რეფორმა და ფსიქოლოგიური ფაქტორის მნიშვნელობა მის განხორციელებაში

▲ზევით დაბრუნება

31 ეკონომიკური ზრდის ფაქტორები თანამედროვე ეკონომიკური რეფორმების პირობებში

▲ზევით დაბრუნება

32 საბაზრო ურთიერთობების ჩამოყალიბების პრობლემები

▲ზევით დაბრუნება

33 სახელმწიფოს როლი საბაზრო ეკონომიკის ფორმირებაში

▲ზევით დაბრუნება

34 სოციალურად ორიენტირებული საბაზრო ეკონომიკა და მისი ძირითადი წინააღმდეგობა

▲ზევით დაბრუნება

35 საბანკო სისტემა საბაზრო ეკონომიკის ჩამოყალიბების პირობებში

▲ზევით დაბრუნება

36 ეკონომიკური რეფორმის მიმდინარეობა

▲ზევით დაბრუნება

37 ბიზნესის გარემო და უცხოური ინვესტიციები საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

38 საქართველოს საზღვაო სისტემის განვითარების ზოგიერთი ასპექტი

▲ზევით დაბრუნება

39 საერთაშორისო ანგარიშგება

▲ზევით დაბრუნება

40 სახელმწიფო პოლიტიკისა და რეგულირების სისტემის ზემოქმედება საბანკო სექტორზე საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

41 დაკრედიტება კომერციულ ბანკებში

▲ზევით დაბრუნება

42 ინოვაციური მენეჯმენტი აშშ - სა და იაპონიის ფირმებში

▲ზევით დაბრუნება

43 ფულის ევოლუცია

▲ზევით დაბრუნება

44 საქართველოს ცენტრალური ბიუჯეტის შემოსავლის წყაროები და მათი სრულყოფის გზები

▲ზევით დაბრუნება

45 ჯანდაცვის ეკონომიკა საბაზრო ურთიერთობების პირობებში

▲ზევით დაბრუნება

46 თავისუფალი ეკონომიკური ზონების შექმნისა და განვითარების პერსპექტივები საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

47 ფულადი-საკრედიტო პოლიტიკის ზოგიერთი საკითხი საბაზრო ეკონომიკაზე გარდამავალ პერიოდში (საქართველოს მაგალითზე)

▲ზევით დაბრუნება

48 საქონლის საერთაშორისო გადაზიდვები

▲ზევით დაბრუნება

49 ანტი-დემპინგური გადასახადების გამოყენება ქვეყნის ეკონომიკური ინტერესების დაცვის მიზნით

▲ზევით დაბრუნება

50 საბანკო რეფორმა, პრობლემები, თეორია და სინამდვილე

▲ზევით დაბრუნება

51 დაზღვევა, სამედიცინო დაზღვევის განვითარების პერსპექტივები

▲ზევით დაბრუნება

52 რაციონალური დაბეგვრის პრინციპების გამოყენება საგადასახადო სისტემის რეფორმის პროცესში

▲ზევით დაბრუნება

53 საფინანსო სისტემის რეფორმა და სახაზინო სისტემის როლი მის განხორციელებაში

▲ზევით დაბრუნება

54 ტურიზმის ბაზარი საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

55 დაბალანსების მნიშვნელობა

▲ზევით დაბრუნება

56 საგადასახადო პროექტების პრიორიტეტები საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

57 მბრძანებლური ეკონომიკიდან საბაზრო ურთიერთობებზე გადასვლის თავისებურებანი თანამედროვე ეტაპზე

▲ზევით დაბრუნება

58 მცირე ბიზნესი საბაზრო ეკონომიკის პირობებში

▲ზევით დაბრუნება

59 საბაზრო ეკონომიკის ინფრასტრუქტურა

▲ზევით დაბრუნება

60 საქართველოს საგარეო ვაჭრობის გაუმჯობესების შესაძლებლობები

▲ზევით დაბრუნება

61 ფასიანი ქაღალდების ბაზრის ინფრასტრუქტურა და მისი განვითარების დონე საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

62 საქართველოს მაკროეკონომიკური განვითარების ზოგიერთი საკითხი

▲ზევით დაბრუნება

63 განვითარებადი ქვეყნების სავაჭრო პოლიტიკა

▲ზევით დაბრუნება

64 თანამედროვე მსოფლიო ეკონომიკურ სივრცეში საქართველოს ინტეგრირების ასპექტები

▲ზევით დაბრუნება

65 ეკონომიკის სახელმწიფო რეგულირება

▲ზევით დაბრუნება

66 საბანკო გარანტიები

▲ზევით დაბრუნება

67 რეკლამა და სარეკლამო პოლიტიკა საერთაშორისო ვაჭრობაში

▲ზევით დაბრუნება

68 მსოფლიო ბაზარზე საქონელმოძრაობის ორგანიზაცია

▲ზევით დაბრუნება

69 მარკეტინგი და სამრეწველო პროდუქტის კონკურენტუნარიანობა

▲ზევით დაბრუნება

70 საექსპორტო საქონელი პოლიტიკა საერთაშორისო

▲ზევით დაბრუნება

71 სახელმწიფოსა და ბაზრის პრობლემა საქართველოში, საბაზრო ეკონომიკაზე გარდამავალ პერიოდში

▲ზევით დაბრუნება

72 სახელმწიფოს ფისკალური პოლიტიკა

▲ზევით დაბრუნება

73 მარკეტინგი და საფასო კონკურენცია

▲ზევით დაბრუნება

74 საქონლის როლი და მნიშვნელობა მსოფლიო ბაზარზე

▲ზევით დაბრუნება

75 საბაზრო ეკონომიკა და კონკურენცია

▲ზევით დაბრუნება

76 ნაციონალური სტანდარტიზაციის სახელმწიფო სისტემის როლი საერთაშორისო ვაჭრობაში

▲ზევით დაბრუნება

77 მევენახეობა - მეღვინეობის ინტეგრირების საფუძვლები

▲ზევით დაბრუნება

78 ნორმატიულ - ტექნიკური დოკუმენტაციის ბაზის შექმნის პრინციპი, ნაციონალური სტანდარტების სახელმწიფო სისტემაში

▲ზევით დაბრუნება

79 საგარეო ვაჭრობის მარკეტინგული ორგანიზაციის აქტუალური საკითხები თანამედროვე საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

80 ახალი საქონელი საბაზრო სტრატეგიაში

▲ზევით დაბრუნება

81 მარკეტინგული გარემო და მისი როლი ფირმის კომერციული საქმიანობის მართვაში

▲ზევით დაბრუნება

82 მარკეტინგის საზოგადოებრივი კრიტიკა

▲ზევით დაბრუნება

83 ახალი საქონლის სტრატეგიული დაგეგმვა

▲ზევით დაბრუნება

84 საქონელმიმოქცევის პრობლემები ჩვენში

▲ზევით დაბრუნება

85 ახალი საქონელი საბაზრო სტრატეგიაში

▲ზევით დაბრუნება

86 სასაქონლო ბირჟების ორგანიზაციისა და საქმიანობის თავისებურებანი საქართველოში

▲ზევით დაბრუნება

87 მიმოქცევის ხარჯები და მათზე მოქმედი ფაქტორები თანამედროვე პირობებში

▲ზევით დაბრუნება

88 საცალო სავაჭრო ქსელი და მისი მარკეტინგული გადაწყვეტილებანი

▲ზევით დაბრუნება

89 ფირმის პროდუქციის ბაზარზე შეღწევისა და დანერგვის სტრატეგია

▲ზევით დაბრუნება

90 ჩრდილოვანი ეკონომიკის არსი

▲ზევით დაბრუნება