![]() |
„საქართველოს ეკონომიკის განვითარების ახალი ეტაპი. პრობლემები და პერსპექტივები“, სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია (1999; თბილისი) |
|
საბიბლიოთეკო ჩანაწერი: |
თემატური კატალოგი ეკონომიკა |
საავტორო უფლებები: © ფრიდრიხ ებერტის ფონდი |
თარიღი: 1999 |
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება |
აღწერა: საქართველოს ახალგაზრდა ეკონომისტთა ასოციაცია ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივესიტეტი თბილისი 1999 წინამდებარე კრებულში შესულია 1999 წლის აპრილში საქართველოს ახალგაზრდა ეკონომისტთა ასოციაციის მიერ ჩატარებულ ეკონომიკურ სამეცნიერო – პრაქტიკულ კონფერენციაზე მეცნიერ – ეკონომისტების, პრაქტიკოსების, ასპირანტებისა და სტუდენტების მიერ წარმოდგენილი მოხსენებები |
![]() |
1 ქვეყნის ეკონომიკის მართვის სრულყოფისათვის |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
2 მცირე და საშუალო ბიზნესის როლი და მნიშვნელობა შემოსავლების გადიდებასა და დასაქმების პრობლემების მოგვარებაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
3 ეკონომიკური ტრანსფორმაცია საქართველოში და საერთაშორისო საფინანსო-ეკონომიკური ორგანიზაციები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
4 საინვესტიციო შეღავათები თავისუფალ ეკონომიკურ ზონაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
5 საქართველოს ელექტროენერგეტკის სექტორის პრივატიზაცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
6 ეკონომიკური რეფორმების პრობლემები აგროსამრეწველო კომპლექსში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
7 საქართველოს ბიუჯეტის ფორმირების რაციონალური სისტემის შერჩევის გზები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
8 სტუდენტ - ახალგაზრდობის სტაჟირებისა და შრომითი მოწყობის პრობლემები საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
9 საქართველოს საჰაერო ტრანსპორტის განვითარების ზოგიერთი ასპექტი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
10 სავალუტო დილინგი - მითი თუ ქართული რელობა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
11 ტრანსნაციონალური კორპორაციები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
12 ცენტრალური და ადგილობრივი მთავრობის ფისკალური ურთიერთობები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
13 სახელმწიფოს ეკონომიკური პოლიტიკის ზოგიერთი ასპექტი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
14 სამრეწველო ფირმის მართვა მწარმოებლობის კრიტერიუმებით |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
15 მარკეტინგის თანამედროვე კონცეფცია, საქართველოში მისი განვითარების რეალური მდგომარეობა და სრულყოფის აუცილებლობა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
16 საკუთარი თუ სხვისი ბიზნესი? |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
17 მომხმარებლის ქცევა ახალ საქონელთან მიმართებაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
18 მაკროეკონომიკური პოლიტიკა, როგორც სახელმწიფოს ეკონომიკური ქცევის ძირითადი ორიენტირი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
19 ინვესტიციური პოლიტიკის მაკროეკონომიკური რეგულირება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
20 განსახელმწიფოებრიობისა და პრივატიზაციის პრობლემები სამშენებლო ინდუსტრიის საწარმოებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
21 კონიუქნქტურის სტატისტიკის როლი ეკონომიკური რეფორმის განხორციელებაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
22 ეროვნული ეკონომიკის გამოცოცხლება - საქართველოს მომავალი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
23 კომერციული ბანკები და მათი როლი საბაზრო ეკონომიკაზე გადასვლის პირობებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
24 უმაღლესი კვალიფიკაციის კადრთა დასაქმების პრობლემები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
25 ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლა თანამედროვე ეტაზე |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
26 ქ. თბილისის სამგზავრო საავტომობილო ტრანსპორტის პრობლემები და განვითარების პერსპექტივები საქართველოში საბაზრო ეკონომიკაზე გადასვლის პირობებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
27 საქართველოს მოსახლეობის დაბერებული კონტინგენტის შიგაასაკობრივი სტრუქტურა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
28 მცირე და საშუალო საწარმოთა კონკურენტუნარიანობა საერთაშორისო ბაზარზე |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
29 ტერიტორიული ერთეულების ბიუჯეტები და მათი საშემოსავლო ბაზის განმტკიცების გზები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
30 ეკონომიკური რეფორმა და ფსიქოლოგიური ფაქტორის მნიშვნელობა მის განხორციელებაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
31 ეკონომიკური ზრდის ფაქტორები თანამედროვე ეკონომიკური რეფორმების პირობებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
32 საბაზრო ურთიერთობების ჩამოყალიბების პრობლემები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
33 სახელმწიფოს როლი საბაზრო ეკონომიკის ფორმირებაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
34 სოციალურად ორიენტირებული საბაზრო ეკონომიკა და მისი ძირითადი წინააღმდეგობა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
35 საბანკო სისტემა საბაზრო ეკონომიკის ჩამოყალიბების პირობებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
36 ეკონომიკური რეფორმის მიმდინარეობა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
37 ბიზნესის გარემო და უცხოური ინვესტიციები საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
38 საქართველოს საზღვაო სისტემის განვითარების ზოგიერთი ასპექტი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
39 საერთაშორისო ანგარიშგება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
40 სახელმწიფო პოლიტიკისა და რეგულირების სისტემის ზემოქმედება საბანკო სექტორზე საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
41 დაკრედიტება კომერციულ ბანკებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
42 ინოვაციური მენეჯმენტი აშშ - სა და იაპონიის ფირმებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
43 ფულის ევოლუცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
44 საქართველოს ცენტრალური ბიუჯეტის შემოსავლის წყაროები და მათი სრულყოფის გზები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
45 ჯანდაცვის ეკონომიკა საბაზრო ურთიერთობების პირობებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
46 თავისუფალი ეკონომიკური ზონების შექმნისა და განვითარების პერსპექტივები საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
47 ფულადი-საკრედიტო პოლიტიკის ზოგიერთი საკითხი საბაზრო ეკონომიკაზე გარდამავალ პერიოდში (საქართველოს მაგალითზე) |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
48 საქონლის საერთაშორისო გადაზიდვები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
49 ანტი-დემპინგური გადასახადების გამოყენება ქვეყნის ეკონომიკური ინტერესების დაცვის მიზნით |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
50 საბანკო რეფორმა, პრობლემები, თეორია და სინამდვილე |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
51 დაზღვევა, სამედიცინო დაზღვევის განვითარების პერსპექტივები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
52 რაციონალური დაბეგვრის პრინციპების გამოყენება საგადასახადო სისტემის რეფორმის პროცესში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
53 საფინანსო სისტემის რეფორმა და სახაზინო სისტემის როლი მის განხორციელებაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
54 ტურიზმის ბაზარი საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
55 დაბალანსების მნიშვნელობა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
56 საგადასახადო პროექტების პრიორიტეტები საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
57 მბრძანებლური ეკონომიკიდან საბაზრო ურთიერთობებზე გადასვლის თავისებურებანი თანამედროვე ეტაპზე |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
58 მცირე ბიზნესი საბაზრო ეკონომიკის პირობებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
59 საბაზრო ეკონომიკის ინფრასტრუქტურა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
60 საქართველოს საგარეო ვაჭრობის გაუმჯობესების შესაძლებლობები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
61 ფასიანი ქაღალდების ბაზრის ინფრასტრუქტურა და მისი განვითარების დონე საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
62 საქართველოს მაკროეკონომიკური განვითარების ზოგიერთი საკითხი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
63 განვითარებადი ქვეყნების სავაჭრო პოლიტიკა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
64 თანამედროვე მსოფლიო ეკონომიკურ სივრცეში საქართველოს ინტეგრირების ასპექტები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
65 ეკონომიკის სახელმწიფო რეგულირება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
66 საბანკო გარანტიები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
67 რეკლამა და სარეკლამო პოლიტიკა საერთაშორისო ვაჭრობაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
68 მსოფლიო ბაზარზე საქონელმოძრაობის ორგანიზაცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
69 მარკეტინგი და სამრეწველო პროდუქტის კონკურენტუნარიანობა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
70 საექსპორტო საქონელი პოლიტიკა საერთაშორისო |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
71 სახელმწიფოსა და ბაზრის პრობლემა საქართველოში, საბაზრო ეკონომიკაზე გარდამავალ პერიოდში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
72 სახელმწიფოს ფისკალური პოლიტიკა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
73 მარკეტინგი და საფასო კონკურენცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
74 საქონლის როლი და მნიშვნელობა მსოფლიო ბაზარზე |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
75 საბაზრო ეკონომიკა და კონკურენცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
76 ნაციონალური სტანდარტიზაციის სახელმწიფო სისტემის როლი საერთაშორისო ვაჭრობაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
77 მევენახეობა - მეღვინეობის ინტეგრირების საფუძვლები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
78 ნორმატიულ - ტექნიკური დოკუმენტაციის ბაზის შექმნის პრინციპი, ნაციონალური სტანდარტების სახელმწიფო სისტემაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
79 საგარეო ვაჭრობის მარკეტინგული ორგანიზაციის აქტუალური საკითხები თანამედროვე საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
80 ახალი საქონელი საბაზრო სტრატეგიაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
81 მარკეტინგული გარემო და მისი როლი ფირმის კომერციული საქმიანობის მართვაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
82 მარკეტინგის საზოგადოებრივი კრიტიკა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
83 ახალი საქონლის სტრატეგიული დაგეგმვა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
84 საქონელმიმოქცევის პრობლემები ჩვენში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
85 ახალი საქონელი საბაზრო სტრატეგიაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
86 სასაქონლო ბირჟების ორგანიზაციისა და საქმიანობის თავისებურებანი საქართველოში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
87 მიმოქცევის ხარჯები და მათზე მოქმედი ფაქტორები თანამედროვე პირობებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
88 საცალო სავაჭრო ქსელი და მისი მარკეტინგული გადაწყვეტილებანი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
89 ფირმის პროდუქციის ბაზარზე შეღწევისა და დანერგვის სტრატეგია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
90 ჩრდილოვანი ეკონომიკის არსი |
▲ზევით დაბრუნება |