ელექტრონული მედიის მენეჯმენტი


საბიბლიოთეკო ჩანაწერი:
თემატური კატალოგი მედია
საავტორო უფლებები: © 2001 ფონდი „ინტერნიუსი“ © 2001 INTERNEWS GEORGIA
თარიღი: 2001
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება
აღწერა: წინამდებარე სახელმძღვანელო გამოიცა ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს, ფონდ „ევრაზიისა“ და ფონდ „ღია საზოგადოება – საქართველოს“ ფინანსური დახმარებით. სახელმძღვანელოში მოცემული თვალსაზრისი და შეფასებები ეკუთვნის ავტორებს და არ გამოხატავს გამომცემლის ან დამფინანსებლების აზრს. This publication is supported by the Unated States Agency for International Development, Eurasia Foundation and Open Society – Georgia Foundation. The views expressed in this publication are those of the authors and do not necessarily reflect the views of the publisher or the funders.



1 სამაუწყებლო სადგურის მენეჯმენტი

▲ზევით დაბრუნება

2 მენეჯმენტის განსაზღვრება

▲ზევით დაბრუნება

3 სამენეჯმენტო აზროვნების განვითარება

▲ზევით დაბრუნება

4 მენეჯმენტის დონეები

▲ზევით დაბრუნება

5 მენეჯმენტის ფუნქციები

▲ზევით დაბრუნება

6 მენეჯმენტის როლი

▲ზევით დაბრუნება

7 მენეჯმენტური უნარ-ჩვევები

▲ზევით დაბრუნება

8 მენეჯმენტის ზეგავლენა

▲ზევით დაბრუნება

9 რა გველის წინ?

▲ზევით დაბრუნება

10 დასკვნები

▲ზევით დაბრუნება

11 ამოცანა

▲ზევით დაბრუნება

12 შენიშვნები

▲ზევით დაბრუნება

13 დამატებითი საკითხავი

▲ზევით დაბრუნება