![]() |
ინტერპერსონალური კომუნიკაცია (მომსახურების სფერო) |
|
საბიბლიოთეკო ჩანაწერი: |
ავტორ(ებ)ი: სუმბაძე ნანა, მახარაძე თამარ |
თემატური კატალოგი საზოგადოებრივი მეცნიერებები|სოციოლოგია |
წყარო: ISBN 978-9941-0-2765-9 |
საავტორო უფლებები: © ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი |
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება |
აღწერა: 2010 ავტორები: ნანა სუმბაძე (თავი 13); თამარ მახარაძე (თავი 45); პასუხისმგებელი რედაქტორი: ანასტასია ქიტიაშვილი; სამეცნიერო რედაქტორი: თამარ აბაშიძე; ილუსტრაცია: მაია სუმბაძე; რედაქტორი სტილისტი: მანანა მიქელაძე; დამკაბადონებელი: ქეთევან გოგავა © მოცემული პუბლიკაციის ტექსტის გამოყენება დაშვებულია მხოლოდ არაკომერციული მიზნებისთვის, წყაროს მითითებით. ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი |
![]() |
1 შესავალი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
2 თავი 1. ინტერპერსონალური კომუნიკაცია და მისი მნიშვნელობა მომსახურების სფეროს პროფესიებისთვის |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
3 თავი 2. ვერბალური კომუნიკაცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
4 თავი 3. არავერბალური კომუნიკაცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
5 თავი 4. კონფლიქტის მართვა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
6 თავი 5. საქმიანი კომუნიკაციის ეტიკეტი |
▲ზევით დაბრუნება |