საკუთარი ბიზნესი: მთავარი სამიზნე-მოთხოვნილების დაკმაყოფილება (მეორე ნაწილი)


საბიბლიოთეკო ჩანაწერი:
ავტორ(ებ)ი: თეთრუაშვილი მაია, თეთრუაშვილი ზურაბ, თეთრუაშვილი ია
თემატური კატალოგი ეკონომიკა
წყარო: ISBN 978-9941-0-0736-1 ISBN 978-9941-0-0748-4
თარიღი: 2008
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება
აღწერა: მაია თეთრუაშვილი – თსუ ასოცირებული პროფესორი ზურაბ თეთრუაშვილი – ეკონომიკის დოქტორი ია თეთრუაშვილი – გორის უნივერსიტეტის მაგისტრანტი მეორე ნაწილი დამხმარე სახელმძღვანელო გორი „წარმოების ერთადერთ საბოლოო მიზანს წარმოადგენს მოხმარება“ - ადამ სმითი (1723-1790), ინგლისელი ეკონომისტი, კლასიკური პოლიტიკური ეკონომიის მამამთავარი. „მთელი ეკონომიკური საქმიანობის საბოლოო მიზანი ანუ ამოცანა მრავალმხრივი მოთხოვნილების დაკმაყოფილებისათვის სწრაფვაა“ - კემპბელი რ. მაკკონელი – ეკონომიკის პროფესორი, ნებრასკას შტატის უნივერსიტეტი (ქ. ლინკოლნი) და სტენლი ლ. ბრიუ – ეკონომიკის პროფესორი, წყნარი ოკეანის ლუთერანული უნივერსიტეტი (ვაშინგტონის შტატი, ქ. ტაკომა). ბიზნესში წარმატების მიღწევა შეიძლება მხოლოდ თავისუფალ, დამოუკიდებელ ქვეყანაში. ISBN 978-9941-0-0736-1 (ყველა ნაწილის) © გამომცემლობა შქსუ-თან არსებული ISBN 978-9941-0-0748-4 (მეორე ნაწილის) კომპ. ცენტრი.



1 ანოტაცია

▲ზევით დაბრუნება

2 შესავალი

▲ზევით დაბრუნება

3 1. ბაზარი როგორც ადამიანთა მოთხოვნილების გამოვლინების საშუალება

▲ზევით დაბრუნება

4 2. მოთხოვნილების დაკმაყოფილების ძიების გზაზე არსებული მთავარი პრობლემა

▲ზევით დაბრუნება

5 3. მარკეტინგი როგორც ბიზნესმენის გზამკვლევი

▲ზევით დაბრუნება

6 4. სამომხმარებლო ბაზრის შესწავლა

▲ზევით დაბრუნება

7 5. ხარისხიანი საქონლით (მომსახურებით) მოთხოვნილების დაკმაყოფილება და ბიზნესმენის მოგება

▲ზევით დაბრუნება

8 6. საქონლის (მომსახურების) ხარისხის ექსპერტიზა

▲ზევით დაბრუნება

9 7. საქონლის (მომსახურების) მოძრაობა დახლისაკენ

▲ზევით დაბრუნება

10 8. კონკურენტის მოვლენა საქონლის (მომსახურების) ბაზარზე

▲ზევით დაბრუნება

11 9. ბრენდი - კარგი საქონელი (მომსახურება)

▲ზევით დაბრუნება

12 გამოყენებული ლიტერატურა

▲ზევით დაბრუნება