ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმა


საბიბლიოთეკო ჩანაწერი:
თემატური კატალოგი ადამიანის უფლებები
წყარო: ISBN: 978-9941-416-14-9
საავტორო უფლებები: © ინვალიდ ქალთა და ინვალიდ ბავშვთა დედათა ასოციაცია - დეა,
თარიღი: 2009
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება
აღწერა: ისგ გზამკვლევი მასწავლებლებისა და სასკოლო ადმინისტრაციისათვის პასუხისმგებელი რედაქტორი: მადონა ხარებავა Editor responsible: Madonna Kharebava ავტორები და შემდგენლები: ნინო გოგიჩაძე (GNNT ჯგუფი) ნატა მეთარიშვილი (GNNT ჯგუფი) თეონა ლოდია (GNNT ჯგუფი) გიორგი ბისეიშვილი (GNNT ჯგუფი) Co - authors: Nino Gogichadze (GNNT Group) Nata Metarishvili (GNNT Group) Teaona Lodia (GNNT Group) Giorgi Biseishvili (GNNT Group) ყდის დიზაინი და დაკაბადონება: გიორგი ბაგრატიონი Cover Disign and Layout: Giorgi Bagrationi მხატვარი: ზურაბ სულაკაური Artist: Zurab Sulakauri ბროშურა ვრცელდება უფასოდ The brochure is disseminated free of charge © ინვალიდ ქალთა და ინვალიდ ბავშვთა დედათა ასოციაცია – დეა, 2009 © Association of Disabled Women and Mothers of Disabled Children – DEA, 2009 გამომცემლობა „ნეკერი“, 2009 Publishing House „Nekeri“, 2009



1 რედაქტორისაგან

▲ზევით დაბრუნება

2 ავტორ-შემდგენელთაგან

▲ზევით დაბრუნება

3 სკოლის კოლექტივის ღირებულების ღერძი და ინდივიდუალური განათლება

▲ზევით დაბრუნება

4 სასწავლო მოლოდინების1 ჩამოყალიბება

▲ზევით დაბრუნება

5 რა არის ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმა (ისგ)?

▲ზევით დაბრუნება

6 ვის სჭირდება ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმა?

▲ზევით დაბრუნება

7 ისგ-ს შექმნისას გასათვალისწინებელი კომპონენტები

▲ზევით დაბრუნება

8 ინფორმაციის მოგროვება

▲ზევით დაბრუნება

9 ისგ-ს შექმნისათვის საჭიროა მოვიპოვოთ ინფორმაცია სხვადასხვა წყაროდან

▲ზევით დაბრუნება

10 კონსულტაცია მშობლებთან, მოსწავლესთან, სკოლის თანამშრომლებთან ან სხვა პროფესიონალებთან

▲ზევით დაბრუნება

11 შეფასების სტრატეგია

▲ზევით დაბრუნება

12 ისგ-ს გუნდის წევრების როლებისა და პასუხისმგებლობების განსაზღვრა

▲ზევით დაბრუნება

13 სკოლის კოლექტივისა და სხვა პირთა როლი. ისგ-ს გუნდში

▲ზევით დაბრუნება

14 მოსწავლისა და მშობლის როლი ისგ-ს წარმართვაში

▲ზევით დაბრუნება

15 მშობლების როლი და პასუხისმგებლობის სფერო

▲ზევით დაბრუნება

16 ისგ-ს პროცესის დაწყება

▲ზევით დაბრუნება

17 სკოლის რესურსების შეფასება

▲ზევით დაბრუნება

18 სკოლაში მოსწავლის ადგილის განსაზღვრა

▲ზევით დაბრუნება

19 ინფორმაცია შეფასების თაობაზე ისგ-სთვის

▲ზევით დაბრუნება

20 მოსწავლის ძლიერი მხარეების გამოყოფა და საჭიროების მითითება

▲ზევით დაბრუნება

21 სამედიცინო დახმარების უზრუნველყოფა სკოლაში

▲ზევით დაბრუნება

22 ცხოვრების წესის გამოკვლევა და სასწავლო პრიორიტეტების განსაზღვრა

▲ზევით დაბრუნება

23 ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმის მომზადება და სასწავლო პროგრამის მორგება

▲ზევით დაბრუნება

24 პრაქტიკული რჩევები ისგ-ს კოორდინატორს ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმის შედგენისათვის

▲ზევით დაბრუნება

25 ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმის დანერგვა პრაქტიკაში

▲ზევით დაბრუნება

26 მოსწავლის წინსვლის უწყვეტი შეფასება

▲ზევით დაბრუნება

27 გამოყენებული ლიტერატურა

▲ზევით დაბრუნება