![]() |
ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმა |
|
საბიბლიოთეკო ჩანაწერი: |
თემატური კატალოგი ადამიანის უფლებები |
წყარო: ISBN: 978-9941-416-14-9 |
საავტორო უფლებები: © ინვალიდ ქალთა და ინვალიდ ბავშვთა დედათა ასოციაცია - დეა, |
თარიღი: 2009 |
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება |
აღწერა: ისგ გზამკვლევი მასწავლებლებისა და სასკოლო ადმინისტრაციისათვის პასუხისმგებელი რედაქტორი: მადონა ხარებავა Editor responsible: Madonna Kharebava ავტორები და შემდგენლები: ნინო გოგიჩაძე (GNNT ჯგუფი) ნატა მეთარიშვილი (GNNT ჯგუფი) თეონა ლოდია (GNNT ჯგუფი) გიორგი ბისეიშვილი (GNNT ჯგუფი) Co - authors: Nino Gogichadze (GNNT Group) Nata Metarishvili (GNNT Group) Teaona Lodia (GNNT Group) Giorgi Biseishvili (GNNT Group) ყდის დიზაინი და დაკაბადონება: გიორგი ბაგრატიონი Cover Disign and Layout: Giorgi Bagrationi მხატვარი: ზურაბ სულაკაური Artist: Zurab Sulakauri ბროშურა ვრცელდება უფასოდ The brochure is disseminated free of charge © ინვალიდ ქალთა და ინვალიდ ბავშვთა დედათა ასოციაცია – დეა, 2009 © Association of Disabled Women and Mothers of Disabled Children – DEA, 2009 გამომცემლობა „ნეკერი“, 2009 Publishing House „Nekeri“, 2009 |
![]() |
1 რედაქტორისაგან |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
2 ავტორ-შემდგენელთაგან |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
3 სკოლის კოლექტივის ღირებულების ღერძი და ინდივიდუალური განათლება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
4 სასწავლო მოლოდინების1 ჩამოყალიბება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
5 რა არის ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმა (ისგ)? |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
6 ვის სჭირდება ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმა? |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
7 ისგ-ს შექმნისას გასათვალისწინებელი კომპონენტები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
8 ინფორმაციის მოგროვება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
9 ისგ-ს შექმნისათვის საჭიროა მოვიპოვოთ ინფორმაცია სხვადასხვა წყაროდან |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
10 კონსულტაცია მშობლებთან, მოსწავლესთან, სკოლის თანამშრომლებთან ან სხვა პროფესიონალებთან |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
11 შეფასების სტრატეგია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
12 ისგ-ს გუნდის წევრების როლებისა და პასუხისმგებლობების განსაზღვრა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
13 სკოლის კოლექტივისა და სხვა პირთა როლი. ისგ-ს გუნდში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
14 მოსწავლისა და მშობლის როლი ისგ-ს წარმართვაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
15 მშობლების როლი და პასუხისმგებლობის სფერო |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
16 ისგ-ს პროცესის დაწყება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
17 სკოლის რესურსების შეფასება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
18 სკოლაში მოსწავლის ადგილის განსაზღვრა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
19 ინფორმაცია შეფასების თაობაზე ისგ-სთვის |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
20 მოსწავლის ძლიერი მხარეების გამოყოფა და საჭიროების მითითება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
21 სამედიცინო დახმარების უზრუნველყოფა სკოლაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
22 ცხოვრების წესის გამოკვლევა და სასწავლო პრიორიტეტების განსაზღვრა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
23 ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმის მომზადება და სასწავლო პროგრამის მორგება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
24 პრაქტიკული რჩევები ისგ-ს კოორდინატორს ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმის შედგენისათვის |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
25 ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმის დანერგვა პრაქტიკაში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
26 მოსწავლის წინსვლის უწყვეტი შეფასება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
27 გამოყენებული ლიტერატურა |
▲ზევით დაბრუნება |