სკოლის სპეციფიკა: [გზამკვლევი]


საბიბლიოთეკო ჩანაწერი:
თემატური კატალოგი განათლება|განათლების სისტემა
წყარო: სკოლის სპეციფიკა : [გზამკვლევი] - თბ. : თავისუფლების ინსტიტუტი, 2005 - 36გვ. ; 20სმ. - (ინფორმაციის თავისუფლება). - ISBN 99940-714-5-9 : [ფ.ა.]   [MFN: 23077]
 
UDC:  373 + 342.727
K 245.792/3 - საერთო ფონდი
K 245.793/3 - საერთო ფონდი
K 245.794/3 - საერთო ფონდი
342.727/ს-581 - ტექნიკური დარბაზი (სამოქალაქო განათლების დარბაზი)
F 86.148/3 - ხელუხლებელი ფონდი

საავტორო უფლებები: © თავისუფლების ინსტიტუტი
თარიღი: 2005
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება
აღწერა: თავისუფლების ინსტიტუტი თბილისი 2005 ვიმედოვნებთ, რომ ეს ბროშურა შეასრულებს გზამკვლევის როლს ინფორმაციის თავისუფლების სფეროში. აქ შეძლებთ იხილოთ მოკლე მიმოხილვა შემდეგ საკითხებზე: ინფორმაციის თავისუფლების პრობლემატიკა სახელმწიფოებრივ დონეზე; ის სამართლებრივი მექანიზმები, რომლებიც დღესდღეობით ინფორმაციის თავისუფლებას არეგულირებენ საქართველოში; ინფორმაციის თავისუფლების პრობლემატიკა სკოლაში; ინფორმაციის თავისუფლების პრაქტიკა სკოლაში და ბოლოს, იხილავთ ტესტს, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ თქვენს სკოლაში ადამიანთა უფლებების დაცვის სფეროში არსებული მდგომარეობის რეალური სურათი მიიღოთ. გზამკვლევი გამოცემულია „ვესტმინსტერის ფონდის დემოკრატიისათვის“ (Westminster Foundation for Democracy”) და „მე-19 მუხლის“ (Article 19) ფინანსური დახმარებით. მიუხედავად ამისა, მასში გამოთქმული მოსაზრებები შესაძლოა არ გამოხატავდეს „ვესტმინსტერის ფონდის დემოკრატიისათვის“ (Westminster Foundation for Democracy”) და „მე-19 მუხლის“ (19) (Article 19) ოფიციალურ პოზიციას.



1 ინფორმაციის თავისუფლების როლი

▲ზევით დაბრუნება

2 რაში მდგომარეობს ინფორმაციის თავისუფლების უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული პრობლემატიკა სახელმწიფო დონეზე?

▲ზევით დაბრუნება

3 რა საკანონმდებლო გარანტიები იცავს ინფორმაციის თავისუფლებას საქართველოში?

▲ზევით დაბრუნება

4 რას გულისხმობს საჯარო ინფორმაცია?

▲ზევით დაბრუნება

5 არსებობს თუ არა ინფორმაცია, რომლის გასაიდუმლოებაც შეუძლებელია და, შესაბამისად, აუცილებლად უნდა იქნას გაცემული საჯარო დაწესებულების მიერ?

▲ზევით დაბრუნება

6 რომელ კონკრეტულ თანამდებობის პირს უნდა მიმართოს საჯარო დაწესებულებაში მისულმა მოქალაქემ საჯარო ინფორმაციის მიღების მოთხოვნით?

▲ზევით დაბრუნება

7 რა პროცედურაა გათვალისწინებული საჯარო ინფორმაციის მისაღებად საჯარო დაწესებულებიდან?

▲ზევით დაბრუნება

8 რა სახის პასუხი შეიძლება გასცეს საჯარო დაწესებულებამ საჯარო ინფორმაციის გაცემის შესახებ განცხადებაზე?

▲ზევით დაბრუნება

9 რაში მდგომარეობს ინფორმაციის თავისუფლების უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული პრობლემატიკა სკოლის დონეზე?

▲ზევით დაბრუნება

10 რამდენად სასარგებლოა ინფორმაციის გამჭვირვალობა სკოლაში?

▲ზევით დაბრუნება

11 როგორია ინფორმაციის თავისუფლების პრაქტიკა სკოლაში?

▲ზევით დაბრუნება

12 რა ფუნქციები ენიჭება სამეურვეო საბჭოს?

▲ზევით დაბრუნება

13 რაში მდგომარეობს ინფორმაციის თავისუფლების სპეციფიკა სამეურვეო საბჭოს არჩევნებისას?

▲ზევით დაბრუნება

14 სკოლის ბიუჯეტის გამჭვირვალობა

▲ზევით დაბრუნება

15 რა სახის ინფორმაცია შეიძლება წარმოადგენდეს პირად საიდუმლოებას?

▲ზევით დაბრუნება

16 ინფორმაციის თავისუფლება პირადი მონაცემების დამუშავება და გავრცელება სკოლაში

▲ზევით დაბრუნება

17 აქვთ თუ არა მშობლებს უფლება პირადი მიზეზების საფუძველზე უარი განუცხადონ სამეურვეო საბჭოს თავიანთი ბავშვების შესახებ არსებული ინფორმაციის (მაგალითად როგორიცაა ნიშნები) საჯარო განხილვაზე?

▲ზევით დაბრუნება

18 უნდა გამოქვეყნდეს თუ არა სკოლის ვებ-გვერდზე მოსწავლეთა ფოტო-სურათები და მსგავსი ინფორმაცია?

▲ზევით დაბრუნება

19 პრესას სურს სკოლადამთავრებულთა სახელების გამოქვეყნება. აქვს თუ არა სკოლას ამ მონაცემების გაცემის უფლება?

▲ზევით დაბრუნება

20 რამდენად ვრცელდება ინფორმაციის თავისუფლება მოსწავლეთა ნიშნებზე?

▲ზევით დაბრუნება

21 რამდენად გამჭვირვალე უნდა იყოს საგამოცდო საკითხები?

▲ზევით დაბრუნება

22 სკოლაში ადამიანის უფლებების დაცვის შესაფასებელი ტესტი

▲ზევით დაბრუნება

23 ადამიანის უფლებების და ფუნდამენტური თავისუფლებების დაცვის ევროპის კონვენცია

▲ზევით დაბრუნება