როგორ ვასწავლოთ მოსწავლეებს აზროვნება (მეთოდოლოგიური სახელმძღვანელო)


საბიბლიოთეკო ჩანაწერი:
თემატური კატალოგი განათლება|სახელმძღვანელოები
საავტორო უფლებები: © ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი
თარიღი: 2007
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება
აღწერა: თბილისი 2007 წიგნზე მუშაობდნენ: სიმონ ჯანაშია თეა ბერძენიშვილი შორენა საძაგლიშვილი მზია წერეთელი კახა გაბუნია გიორგი გახელაძე ზაქრო გიუნაშვილი ნინო დობორჯგინიძე გიორგი ზედგინიძე რუსუდან თაყაიშვილი მარიკა კაპანაძე ლაშა კოკილაშვილი ეკატერინე კორძაძე ანა მხეიძე ბუბა ოჩიაური მანანა რატიანი ნათია საღინაძე თინა სალაყაია მარიკა სიხარულიძე ეკატერინე სლოვინსკი მარინა ჩხიკვაძე თამარ ჯაყელი




1 წინასიტყვაობა

▲ზევით დაბრუნება

2 თავი პირველი: აზროვნება და შემეცნება საკლასო გარემოში

▲ზევით დაბრუნება

3 თავი მეორე: ბლუმის ტაქსონომია და მისი გამოყენება სხვადასხვა სასწავლო დისციპლინებში

▲ზევით დაბრუნება

4 თავი მესამე: აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების ამოქმედების მეთოდიკა

▲ზევით დაბრუნება

5 თავი მეოთხე: დამაზუსტებელი შეკითხვების დასმის ხელოვნება: შემთხვევების განხილვა სხვადასხვა სასწავლო დისციპლინიდან

▲ზევით დაბრუნება

6 თავი მეხუთე: უნარ-ჩვევების ეტაპობრივი განვითარება

▲ზევით დაბრუნება

7 თავი მეექვსე: ბლუმის სააზროვნო დონეების შესაბამისი დავალებების შექმნა ძირითადი სიტყვების გამოყენებით

▲ზევით დაბრუნება

8 თავი მეშვიდე: ძირითადი რეკომენდაციები

▲ზევით დაბრუნება

9 გამოყენებული ლიტერატურა

▲ზევით დაბრუნება