რეკომენდაციები ინკლუზიური განათლებისათვის წერა-კითხვის სწავლება I კლასში


საბიბლიოთეკო ჩანაწერი:
ავტორ(ებ)ი: კოტეტიშვილი იათამზე, ჯალაღანია ირინე, კეკენაძე თადული
თემატური კატალოგი განათლება|განათლების სისტემა
წყარო: რეკომენდაციები ინკლუზიური განათლებისთვის : წერა-კითხვის სწავლება I კლასში / შემდგ.: ი. კოტეტიშვილი და სხვ. ; [გაეროს ბავშვთა ფონდი] - თბ., 2004 - 43გვ. : ილ. ; 20სმ. - ISBN 99940-0-159-0 : [ფ.ა.]   [MFN: 22480]
 
UDC:  373.3.02 + 372.016:003-028.31
K 245.497/3 - საერთო ფონდი
K 245.498/3 - საერთო ფონდი
K 255.407/3 - საერთო ფონდი
F 85.416/3 - ხელუხლებელი ფონდი
 
საავტორო უფლებები: © გაეროს ბავშვთა ფონდი
თარიღი: 2004
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება
აღწერა: შემდგენლები: ი. კოტეტიშვილი, ი. ჯალაღანია, თ. კეკენაძე თბილისი 2004 პუბლიკაციაში გამოხატული მოსაზრებანი სრულიად არაა აუცილებელი ასახავდეს გაეოს ბავშვთა ფონდის ოფიციალურ თვალსაზრისს. © გაეროს ბავშვთა ფონდი 2004 გაეროს ბავშვთა ფონდი ერისთავის ქ. 9, გაეროს შენობა 0179, თბილისის, საქართველო ტელ:25 11 30, 23 23 80 ელ. ფოსტა: Tbilisi@unicef.org www.unicef.org დეკემბერი, 2004



1 შესავალი

▲ზევით დაბრუნება

2 ინტერაქტიული მეთოდიკა

▲ზევით დაბრუნება

3 მუშაობა წყვილებსა და ჯგუფებში

▲ზევით დაბრუნება

4 მომზადება კითხვისათვის

▲ზევით დაბრუნება

5 მომზადება წერისათვის

▲ზევით დაბრუნება

6 საანბანო პერიოდი

▲ზევით დაბრუნება

7 ფერები

▲ზევით დაბრუნება

8 შეადარეთ ერთმანეთს

▲ზევით დაბრუნება

9 მიზეზ-შედეგობრივი კავშირი

▲ზევით დაბრუნება

10 თქვენ როგორ მოიქცეოდით?

▲ზევით დაბრუნება

11 დაუსრულებელი ისტორია

▲ზევით დაბრუნება

12 ტექსტის ინსცენირება

▲ზევით დაბრუნება