![]() |
რეკომენდაციები ინკლუზიური განათლებისათვის წერა-კითხვის სწავლება I კლასში |
|
საბიბლიოთეკო ჩანაწერი: |
ავტორ(ებ)ი: კოტეტიშვილი იათამზე, ჯალაღანია ირინე, კეკენაძე თადული |
თემატური კატალოგი განათლება|განათლების სისტემა |
წყარო:
რეკომენდაციები ინკლუზიური განათლებისთვის : წერა-კითხვის სწავლება I კლასში / შემდგ.: ი. კოტეტიშვილი და სხვ. ; [გაეროს ბავშვთა ფონდი] - თბ., 2004 - 43გვ. : ილ. ; 20სმ. - ISBN 99940-0-159-0 : [ფ.ა.] [MFN: 22480] UDC: 373.3.02 + 372.016:003-028.31 K 245.497/3 - საერთო ფონდი K 245.498/3 - საერთო ფონდი K 255.407/3 - საერთო ფონდი F 85.416/3 - ხელუხლებელი ფონდი |
საავტორო უფლებები: © გაეროს ბავშვთა ფონდი |
თარიღი: 2004 |
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება |
აღწერა: შემდგენლები: ი. კოტეტიშვილი, ი. ჯალაღანია, თ. კეკენაძე თბილისი 2004 პუბლიკაციაში გამოხატული მოსაზრებანი სრულიად არაა აუცილებელი ასახავდეს გაეოს ბავშვთა ფონდის ოფიციალურ თვალსაზრისს. © გაეროს ბავშვთა ფონდი 2004 გაეროს ბავშვთა ფონდი ერისთავის ქ. 9, გაეროს შენობა 0179, თბილისის, საქართველო ტელ:25 11 30, 23 23 80 ელ. ფოსტა: Tbilisi@unicef.org www.unicef.org დეკემბერი, 2004 |
![]() |
1 შესავალი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
2 ინტერაქტიული მეთოდიკა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
3 მუშაობა წყვილებსა და ჯგუფებში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
4 მომზადება კითხვისათვის |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
5 მომზადება წერისათვის |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
6 საანბანო პერიოდი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
7 ფერები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
8 შეადარეთ ერთმანეთს |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
9 მიზეზ-შედეგობრივი კავშირი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
10 თქვენ როგორ მოიქცეოდით? |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
11 დაუსრულებელი ისტორია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
12 ტექსტის ინსცენირება |
▲ზევით დაბრუნება |