The National Library of Georgia მთავარი - ბიბლიოთეკის შესახებ - ელ.რესურსები

საკუთარი ბიზნესი: როგორ ვიმოქმედოთ ბაზარზე (მესამე ნაწილი)

საკუთარი ბიზნესი: როგორ ვიმოქმედოთ ბაზარზე (მესამე ნაწილი)


საბიბლიოთეკო ჩანაწერი:
ავტორ(ებ)ი: თეთრუაშვილი მაია, თეთრუაშვილი ზურაბ, თეთრუაშვილი ია
თემატური კატალოგი ეკონომიკა
წყარო: ISBN 978-9941-0-0736-1 ISBN 978-9941-0-0750-7
თარიღი: 2008
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება
აღწერა: დამხმარე სახელმძღვანელო მაია თეთრუაშვილი – თსუ ასოცირებული პროფესორი ზურაბ თეთრუაშვილი – ეკონომიკის დოქტორი ია თეთრუაშვილი – გორის უნივერსიტეტის მაგისტრანტი გორი შრომის ეს დანაწილება, რომლიდანაც ესოდენ მრავალი სარგებლობა წარმოსდგება, სრულიადაც არ ყოფილა თავდაპირველად შედეგი რომელიმე ადამიანის სიბრძნისა, რომელსაც ვითომ წინასწარ განეჭვრიტოს და განეზრახოს ის საყოველთაო კეთილმდგომარეობა, რასაც იგი წარმოშობს. იგია აუცილებელი – თუმცა ძალიან ნელა და თანდათან წარმომდგარი – შედეგი ადამიანის ბუნების განსაზღვრული მისწრაფებისა, რომელსაც ასეთი დიდი სარგებლობა როდი აქვს მიზნად დასახული; სახელდობრ მისწრაფებისა გაცვლა-გამოცვლისადმი, ვაჭრობისადმი, ერთი საგნის მეორეზე გაცვლისადმი... ეს მისწრაფება საერთოა ყველა ადამიანთა და მას ადგილი არა აქვს არც ერთი სახის ცხოველებში – ადამ სმითი (1723-1790), შოტლანდიელი ეკონომისტი და ფილოსოფოსი „ვაჭრობის წყალობით ყველა ხალხმა გაიგო სხვა ხალხების ადათ-წესები და შესძლეს მათი შედარება. ამან მიგვიყვანა სასიკეთო შედეგებამდე“ - შარლ მონტესკიე (1689-1755) – ფრანგი ფილოსოფოსი „ყველა ცხოვრობს რაღაცის გაყიდვით“ - რობერტ ლუის სტივენსონი (1850-1894) – ინგლისელი მწერალი. ISBN 978-9941-0-0736-1 (ყველა ნაწილის) © გამომცემლობა შქსუ-თან არსებული ISBN 978-9941-0-0750-7 (მესამე ნაწილის) კომპ. ცენტრი.



1 ანოტაცია

▲ზევით დაბრუნება

2 შესავალი

▲ზევით დაბრუნება

3 1. ბაზარზე მუშაობის ფორმები (ბაზრის დაპყრობის გზები)

▲ზევით დაბრუნება

4 2. ფასწარმოქმნის საკითხები ბაზარზე1

▲ზევით დაბრუნება

5 3. ვაჭრობის ფორმები

▲ზევით დაბრუნება

6 4. საქონლის (მომსახურების) შესყიდვა, მიწოდება, გაყიდვა. სახელშეკრულებო და საკონტრაქტო დოკუმენტების გაფორმება

▲ზევით დაბრუნება

7 5. საქონლის ასორტიმენტი და საქონლის ნომენკლატურა

▲ზევით დაბრუნება

8 6. ვაჭრობის ძრავა - რეკლამა

▲ზევით დაბრუნება

9 7. იმოქმედეთ, რომ საზოგადოებამ გაგიცნოთ

▲ზევით დაბრუნება

10 8. თქვენი ფირმის პრეზენტაცია

▲ზევით დაბრუნება

11 9. მოხსენება პრეზენტაციაზე და მისი არგუმენტები

▲ზევით დაბრუნება

12 10. პრეზენტაციისაგან სათანადო ეფექტის მისაღწევად გამოყენებული ზემოქმედების საშუალებები

▲ზევით დაბრუნება

13 11. ინტერნეტი, რეკლამა, PR და საქონლის (მომსახურების) მიწოდება

▲ზევით დაბრუნება

14 12. გაყიდვების სტიმულირების ღონისძიებები

▲ზევით დაბრუნება

15 13. სასარგებლო რჩევები კომერციის ავტომატიზაციაში

▲ზევით დაბრუნება

16 14. ბიზნეს-კეისები თაღლითებისგან თავის დაცვის წამალი

▲ზევით დაბრუნება

17 გამოყენებული ლიტერატურა

▲ზევით დაბრუნება