![]() |
1 * * * |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
2 კულტურა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
3 კულტურა, როგორც ჯგუფებისა და საზოგადოებების მახასიათებელი ელემენტი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
4 კულტურა, როგორც ადამიანური გამოხატულების განცალკევებული სამყარო |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
5 კულტურა, როგორც მნიშვნელობის განსაზღვრა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
6 კულტურის სოციოლოგია, როგორც სამუშაო მიდგომა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
7 კულტურის შედარებითი ავტონომიის შესახებ |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
8 თავდაპირველი დიხოტომია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
9 კლასიკური პერსპექტივები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
10 პარსონსი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
11 ანტონიო გრამში |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
12 სემიოტიკა - ფერდინანდ სოსური |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
13 ფუნქციონალიზმი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
14 სემიოტიკა - როლანდ ბარტი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
15 დრამატურგიული მიდგომა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
16 ვებერიანიზმი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
17 დურკჰემი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
18 მარქსიზმი და კულტურა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
19 პოსტრუქტურალიზმი და კულტურა - ფუკო, პიერ ბურდიე |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
20 დასკვნის სახით |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
21 ენა და რეპრეზენტაცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
22 მნიშვნელობების წარმოქმნა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
23 კულტურისა და ენის საშუალებით მნიშვნელობის წარმოება და ცირკულაცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
24 რეპრეზენტაცია და მნიშვნელობა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
25 ძალაუფლების ახალი კონცეფციები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
26 ტელევიზუალური მესიჯების წარმოება და გავრცელება |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
27 რეპრეზენტაციები და მედია - ფიქცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
28 ქალების კულტურა და კაცების კულტურა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
29 ქალებისა და „ნამდვილი ქალების“ გამოსახულებები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
30 მასკულინობის ხატის წარმოქმნა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
31 ფსიქოანალიზი და სუბიექტი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
32 მაყურებლად ყოფნის ფენომენი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
33 როლანდ ბარტი: მითები და ნიშნები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
34 იდეოლოგია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
35 სუბკულტურა/სტილი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
36 სტილი, როგორც მიზანმიმართული კომუნიკაცია |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
37 სტილი, როგორც ბრიკოლაჟი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
38 სტილი, როგორც აჯანყების გამომსახველი: პანკები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
39 თანამედროვე საზოგადოება: ისტორიული კონტექსტი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
40 რა იყო განმანათლებლობა? |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
41 მანქანა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
42 ქალაქი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
43 ეროვნული სახელმწიფო |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
44 საზოგადოება როგორც მორალური ძალა? |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
45 პოსტმოდერნისტული საზოგადოება: პოსტმოდერნული ხანა: პოსტმოდერნიზმი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
46 ისტორიული კონტექსტი: პოსტინდუსტრიალიზმი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
47 ისტორიული კონტექსტი : მომხმარებლობა (კონზუმერიზმი) |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
48 საზოგადოება და ინდივიდი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
49 გვიანდელი თანამედროვე საზოგადოება ან მეორე/შემდგომი თანამედროვეობა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
50 გენერაციული პოლიტიკა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
51 დრო, სივრცე და არქიტექტურა |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
52 ხელოვნება და ურბანული სივრცეები - დენა ლ. ჰოვსი |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
53 მონუმენტები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
54 არქიტექტურული დისკურსები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
55 არქიტექტურა და კულტურული ცვლილებები |
▲ზევით დაბრუნება |
![]() |
56 SOCIOLOGY OF CULTURE |
▲ზევით დაბრუნება |