![]() |
სკოლის სპეციფიკა: [გზამკვლევი] |
|
საბიბლიოთეკო ჩანაწერი: |
თემატური კატალოგი განათლება|განათლების სისტემა |
წყარო:
სკოლის სპეციფიკა : [გზამკვლევი] - თბ. : თავისუფლების ინსტიტუტი, 2005 - 36გვ. ; 20სმ. - (ინფორმაციის თავისუფლება). - ISBN 99940-714-5-9 : [ფ.ა.] [MFN: 23077] UDC: 373 + 342.727 K 245.792/3 - საერთო ფონდი K 245.793/3 - საერთო ფონდი K 245.794/3 - საერთო ფონდი 342.727/ს-581 - ტექნიკური დარბაზი (სამოქალაქო განათლების დარბაზი) F 86.148/3 - ხელუხლებელი ფონდი |
საავტორო უფლებები: © თავისუფლების ინსტიტუტი |
თარიღი: 2005 |
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება |
აღწერა: თავისუფლების ინსტიტუტი თბილისი 2005 ვიმედოვნებთ, რომ ეს ბროშურა შეასრულებს გზამკვლევის როლს ინფორმაციის თავისუფლების სფეროში. აქ შეძლებთ იხილოთ მოკლე მიმოხილვა შემდეგ საკითხებზე: ინფორმაციის თავისუფლების პრობლემატიკა სახელმწიფოებრივ დონეზე; ის სამართლებრივი მექანიზმები, რომლებიც დღესდღეობით ინფორმაციის თავისუფლებას არეგულირებენ საქართველოში; ინფორმაციის თავისუფლების პრობლემატიკა სკოლაში; ინფორმაციის თავისუფლების პრაქტიკა სკოლაში და ბოლოს, იხილავთ ტესტს, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ თქვენს სკოლაში ადამიანთა უფლებების დაცვის სფეროში არსებული მდგომარეობის რეალური სურათი მიიღოთ. გზამკვლევი გამოცემულია „ვესტმინსტერის ფონდის დემოკრატიისათვის“ (Westminster Foundation for Democracy”) და „მე-19 მუხლის“ (Article 19) ფინანსური დახმარებით. მიუხედავად ამისა, მასში გამოთქმული მოსაზრებები შესაძლოა არ გამოხატავდეს „ვესტმინსტერის ფონდის დემოკრატიისათვის“ (Westminster Foundation for Democracy”) და „მე-19 მუხლის“ (19) (Article 19) ოფიციალურ პოზიციას. |
![]() |
1 ინფორმაციის თავისუფლების როლი |
▲back to top |
![]() |
2 რაში მდგომარეობს ინფორმაციის თავისუფლების უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული პრობლემატიკა სახელმწიფო დონეზე? |
▲back to top |
![]() |
3 რა საკანონმდებლო გარანტიები იცავს ინფორმაციის თავისუფლებას საქართველოში? |
▲back to top |
![]() |
4 რას გულისხმობს საჯარო ინფორმაცია? |
▲back to top |
![]() |
5 არსებობს თუ არა ინფორმაცია, რომლის გასაიდუმლოებაც შეუძლებელია და, შესაბამისად, აუცილებლად უნდა იქნას გაცემული საჯარო დაწესებულების მიერ? |
▲back to top |
![]() |
6 რომელ კონკრეტულ თანამდებობის პირს უნდა მიმართოს საჯარო დაწესებულებაში მისულმა მოქალაქემ საჯარო ინფორმაციის მიღების მოთხოვნით? |
▲back to top |
![]() |
7 რა პროცედურაა გათვალისწინებული საჯარო ინფორმაციის მისაღებად საჯარო დაწესებულებიდან? |
▲back to top |
![]() |
8 რა სახის პასუხი შეიძლება გასცეს საჯარო დაწესებულებამ საჯარო ინფორმაციის გაცემის შესახებ განცხადებაზე? |
▲back to top |
![]() |
9 რაში მდგომარეობს ინფორმაციის თავისუფლების უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული პრობლემატიკა სკოლის დონეზე? |
▲back to top |
![]() |
10 რამდენად სასარგებლოა ინფორმაციის გამჭვირვალობა სკოლაში? |
▲back to top |
![]() |
11 როგორია ინფორმაციის თავისუფლების პრაქტიკა სკოლაში? |
▲back to top |
![]() |
12 რა ფუნქციები ენიჭება სამეურვეო საბჭოს? |
▲back to top |
![]() |
13 რაში მდგომარეობს ინფორმაციის თავისუფლების სპეციფიკა სამეურვეო საბჭოს არჩევნებისას? |
▲back to top |
![]() |
14 სკოლის ბიუჯეტის გამჭვირვალობა |
▲back to top |
![]() |
15 რა სახის ინფორმაცია შეიძლება წარმოადგენდეს პირად საიდუმლოებას? |
▲back to top |
![]() |
16 ინფორმაციის თავისუფლება პირადი მონაცემების დამუშავება და გავრცელება სკოლაში |
▲back to top |
![]() |
17 აქვთ თუ არა მშობლებს უფლება პირადი მიზეზების საფუძველზე უარი განუცხადონ სამეურვეო საბჭოს თავიანთი ბავშვების შესახებ არსებული ინფორმაციის (მაგალითად როგორიცაა ნიშნები) საჯარო განხილვაზე? |
▲back to top |
![]() |
18 უნდა გამოქვეყნდეს თუ არა სკოლის ვებ-გვერდზე მოსწავლეთა ფოტო-სურათები და მსგავსი ინფორმაცია? |
▲back to top |
![]() |
19 პრესას სურს სკოლადამთავრებულთა სახელების გამოქვეყნება. აქვს თუ არა სკოლას ამ მონაცემების გაცემის უფლება? |
▲back to top |
![]() |
20 რამდენად ვრცელდება ინფორმაციის თავისუფლება მოსწავლეთა ნიშნებზე? |
▲back to top |
![]() |
21 რამდენად გამჭვირვალე უნდა იყოს საგამოცდო საკითხები? |
▲back to top |
![]() |
22 სკოლაში ადამიანის უფლებების დაცვის შესაფასებელი ტესტი |
▲back to top |
![]() |
23 ადამიანის უფლებების და ფუნდამენტური თავისუფლებების დაცვის ევროპის კონვენცია |
▲back to top |