![]() |
საკუთარი ბიზნესი: როგორ ვიმოქმედოთ ბაზარზე (მესამე ნაწილი) |
|
საბიბლიოთეკო ჩანაწერი: |
ავტორ(ებ)ი: თეთრუაშვილი მაია, თეთრუაშვილი ზურაბ, თეთრუაშვილი ია |
თემატური კატალოგი ეკონომიკა |
წყარო: ISBN 978-9941-0-0736-1 ISBN 978-9941-0-0750-7 |
თარიღი: 2008 |
კოლექციის შემქმნელი: სამოქალაქო განათლების განყოფილება |
აღწერა: დამხმარე სახელმძღვანელო მაია თეთრუაშვილი – თსუ ასოცირებული პროფესორი ზურაბ თეთრუაშვილი – ეკონომიკის დოქტორი ია თეთრუაშვილი – გორის უნივერსიტეტის მაგისტრანტი გორი შრომის ეს დანაწილება, რომლიდანაც ესოდენ მრავალი სარგებლობა წარმოსდგება, სრულიადაც არ ყოფილა თავდაპირველად შედეგი რომელიმე ადამიანის სიბრძნისა, რომელსაც ვითომ წინასწარ განეჭვრიტოს და განეზრახოს ის საყოველთაო კეთილმდგომარეობა, რასაც იგი წარმოშობს. იგია აუცილებელი – თუმცა ძალიან ნელა და თანდათან წარმომდგარი – შედეგი ადამიანის ბუნების განსაზღვრული მისწრაფებისა, რომელსაც ასეთი დიდი სარგებლობა როდი აქვს მიზნად დასახული; სახელდობრ მისწრაფებისა გაცვლა-გამოცვლისადმი, ვაჭრობისადმი, ერთი საგნის მეორეზე გაცვლისადმი... ეს მისწრაფება საერთოა ყველა ადამიანთა და მას ადგილი არა აქვს არც ერთი სახის ცხოველებში – ადამ სმითი (1723-1790), შოტლანდიელი ეკონომისტი და ფილოსოფოსი „ვაჭრობის წყალობით ყველა ხალხმა გაიგო სხვა ხალხების ადათ-წესები და შესძლეს მათი შედარება. ამან მიგვიყვანა სასიკეთო შედეგებამდე“ - შარლ მონტესკიე (1689-1755) – ფრანგი ფილოსოფოსი „ყველა ცხოვრობს რაღაცის გაყიდვით“ - რობერტ ლუის სტივენსონი (1850-1894) – ინგლისელი მწერალი. ISBN 978-9941-0-0736-1 (ყველა ნაწილის) © გამომცემლობა შქსუ-თან არსებული ISBN 978-9941-0-0750-7 (მესამე ნაწილის) კომპ. ცენტრი. |
![]() |
1 ანოტაცია |
▲back to top |
![]() |
2 შესავალი |
▲back to top |
![]() |
3 1. ბაზარზე მუშაობის ფორმები (ბაზრის დაპყრობის გზები) |
▲back to top |
![]() |
4 2. ფასწარმოქმნის საკითხები ბაზარზე1 |
▲back to top |
![]() |
5 3. ვაჭრობის ფორმები |
▲back to top |
![]() |
6 4. საქონლის (მომსახურების) შესყიდვა, მიწოდება, გაყიდვა. სახელშეკრულებო და საკონტრაქტო დოკუმენტების გაფორმება |
▲back to top |
![]() |
7 5. საქონლის ასორტიმენტი და საქონლის ნომენკლატურა |
▲back to top |
![]() |
8 6. ვაჭრობის ძრავა - რეკლამა |
▲back to top |
![]() |
9 7. იმოქმედეთ, რომ საზოგადოებამ გაგიცნოთ |
▲back to top |
![]() |
10 8. თქვენი ფირმის პრეზენტაცია |
▲back to top |
![]() |
11 9. მოხსენება პრეზენტაციაზე და მისი არგუმენტები |
▲back to top |
![]() |
12 10. პრეზენტაციისაგან სათანადო ეფექტის მისაღწევად გამოყენებული ზემოქმედების საშუალებები |
▲back to top |
![]() |
13 11. ინტერნეტი, რეკლამა, PR და საქონლის (მომსახურების) მიწოდება |
▲back to top |
![]() |
14 12. გაყიდვების სტიმულირების ღონისძიებები |
▲back to top |
![]() |
15 13. სასარგებლო რჩევები კომერციის ავტომატიზაციაში |
▲back to top |
![]() |
16 14. ბიზნეს-კეისები თაღლითებისგან თავის დაცვის წამალი |
▲back to top |
![]() |
17 გამოყენებული ლიტერატურა |
▲back to top |